Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین حسن حیدری امام جمعه فیروزکوه در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اظهار کرد: انسان برای اینکه اهل تقوا شود باید تفکر صحیح داشته باشد، لازمه درست فکر کردن، داشتنِ اطلاعات دقیق است؛ یکی از موانع تفکر صحیح این است که انسان بر ظن و گمان تکیه کند؛ همچنین یکی دیگر از موانع تفکرِ صحیح پیروی از هوای نفس و تمایلات است، پیروی از هوای نفس، انسان را به هلاکت می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص پیروی بعضی مسؤولین از تمایلات جناحی در تصمیم گیری‌ها گفت: امروز بخشی از دردِ جامعه ما همین است، بعضی از مسؤولین به جایِ اینکه در تصمیم گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود به دنبال منفعت مردم باشند دنبالِ منفعت جناحی هستند، لذا این امر مانع تفکر صحیح است.

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به موضوع خرید واکسن برای کشور، تصریح کرد: امروز در کشورِ ما دو گروه جبهه گیری می‌کنند، یک عده خائن هستند که ما با این گروه کاری نداریم و مردم تکلیفِ این گروه را مشخص خواهند کرد؛ اما عده دیگری هم هستند که برای آنها شُبهه به وجود آمد و گرفتار تبلیغات شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری تصریح کرد: افرادی که می‌گویند اگر واکسن خریداری نشود، چه کسی می‌خواهد پاسخِ خونِ این همه انسان‌هایی که کشته شدند را بدهد و یا می‌گویند مگر دارو از کشور آمریکا وارد نمی‌کنیم! واکسن هم وارد کنیم، ما به این افراد می‌گوییم که اولاً واکسن مسئله مهمی است، نباید واکسن را با دارو مقایسه کرد، اگر خدایی نکرده واکسن آلوده واردِ کشور شود نسل کُشی صورت می‌گیرد.

وی افزود: نکته دوم این است که ما به این کشورها بدبین هستیم، مگر جنایت‌های آمریکا و فرانسه را نسبت به کشور و مردم ایران فراموش کرده‌ایم!، ما نمی‌توانیم به آن‌ها اعتماد کنیم، لذا به هیچ وجه از آمریکا، انگلیس و این کشور های خبیث واکسن نخواهیم خرید.

امام جمعه فیروزکوه بیان کرد: کشورِ ما در حالِ تولید واکسن است و ان شاءالله با مجاهدت جوانانِ عزیز کشور ایران، به زودی واکسن ایرانی را تولید انبوه می‌کنیم و ریشه کرونا را نابود خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری تصریح کرد: اگر واقعاً مجموعه بهداشت و درمان کشور ما به این نتیجه برسند که خرید واکسن از بعضی کشور های مورد اعتماد ضروری است و مسؤولینِ ما تضمین کنند، این موضوع فرق می‌کند، اما خریدِ واکسن از کشورهایی که مورد اعتماد نیستند، عقل، تدبیر و شرع حکم می‌کند که از این کشورها خریدی صورت نگیرد.

وی درخصوص سخن مقام معظم رهبری که فرمودند "جنگ نمی‌شود و ما هم مذاکره نمی‌کنیم" عنوان کرد: امروز آمریکا در جبهه ضعف قرار دارد و نمی‌تواند به حمله کند، امروز آمریکا می‌داند دورانِ بزن در رو تمام شده است، امروز به همتِ جوانان غیور ما در ارتش و سپاه، به قدرت بازدارندگی رسیده‌ایم و آمریکا می‌داند اگر کوچک ترین اشتباهی کند ما جوابِ دندان شکنی خواهیم داد.

امام جمعه فیروزکوه افزود: امروز حمله به ایران برای آمریکا هزینه‌زا است، زیرا کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای هم پیمان با آمریکا در منطقه در امان نخواهند بود و اقتصاد آن‌ها فلج خواهد شد زیرا بخش اعظمی از انرژی آن‌ها از کشورِ ایران تامین می شود، برای آمریکا حمله به صرفه نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری در ادامه گفت: آمریکا خود را مسؤولِ تامین امنیت رژیم غاصب اسرائیل می‌داند، امروز به حمدالله اسرائیل و سرزمین‌های اشغالی در تیر راس هزاران موشکِ جمهوری اسلامی و هم پیمان‌های ما هستند و آن‌ها می‌دانند اگر کوچک‌ترین خطایی کنند تل آویو با خاک یکسان خواهد شد.

وی تصریح کرد: مذاکره برای رفع تحریم بود اما با مذاکره تحریم ها رفع نشد زیرا مذاکره در نظر آمریکایی‌ها یعنی دولتِ مقابل به آمریکا امتیاز دهد نه بالعکس، مذاکره در قاموسِ آمریکایی‌ها یعنی ذلّت پذیری و ملت ایران ملتِ "هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه" است.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: امروز در ادبیاتِ تحریم دو واژه "رفع تحریم" و "خنثی سازی تحریم" وجود دارد؛ رفع تحریم به دستِ ما نیست و با برجام به ما ثابت شد که رفع تحریم شدنی نیست، همچنین رفع تحریم موقتی می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری افزود: خنثی سازی تحریم به دستِ ما است، ما ملتی هستیم که توانستیم هشت سال بدونِ امکانات در برابر دشمن ایستادگی کنیم؛ اگر ما قوی شویم برای همیشه تحریم را خنثی می‌کنیم، متاسفانه سیاستِ دولتِ محترم در این هفت سال بر رفع تحریم بود.

امام جمعه فیروزکوه خاطرنشان کرد: امروزه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تاکید فرمودند سیاستِ کشور ما باید بر خنثی سازی تحریم باشد، راهِ خنثی سازی تحریم قوی شدن است که با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی می توانیم قوی شویم.

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا تحریم مذاکره واکسن امام جمعه فیروزکوه امام جمعه فیروزکوه خنثی سازی تحریم رفع تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی از ۷۰ هزار تومان هم عبور کرد، اما طی روزهای اخیر روند کاهشی به خود گرفته و هم‌اکنون و به ۶۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسید؛ البته ناگفته نماند با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریداری نیست.

همچنین پاسخ نظامی کشورمان در مقابل رژیم صهیونیستی موجب موجب بازگشت آرامش و ثبات به بازار ارز شد و طبق مشاهدات میدانی از بازار غیررسمی نشان می‌دهد که خرید و فروش نیز در بازار انجام نمی‌شود.

بر اساس این گزارش، با وجود آرامش و عدم وجود خریدار در بازار موجب تداوم روند نزولی قیمت‌ها شده تا جایی که دلار به کانال ۶۳ هزار تومان حتی نرخ پایین‌تر بازگشت خواهد داشت.

بنابراین بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت‌ماه افت تقاضای ارزی در بازار رخ خواهد داد؛ بنابراین شاهد ایجاد یک ثبات در بازار و کاهش قیمت دلار در کانال ۵۰ هزار تومانی خواهیم بود.

کد خبر 6087613 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان