Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا سعید آقایی مدافع چپ تیم پرسپولیس با کسب بیش از ۶۵ درصد آرای کاربران این سایت به عنوان بهترین مدافع لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ برگزیده شد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته است طی یک نظرسنجی یازده بازیکن برتر فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا را با آرای هواداران انتخاب و معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا  در پست دفاع چپ ۴ بازیکن نامزد شده بودند که نام سعید آقایی هم در بین آن‌ها بود.
امروز (جمعه) این نظرسنجی به پایان رسید و آقایی با اختلاف فاحشی نسبت به ۴ رقیب خود در صدر قرار گرفت.

نتایج این نظرسنجی:

سعید آقایی از پرسپولیس ایران ۶۵.۲۳ درصد

تیراتون بونماتان از یوکوهاما مارینوس ۳۱.۸۹ درصد

گوتوکی ساکای از ویسل کوبه ژاپن ۲.۰۴ درصد

لی لی از بیجینگ چین ۰.۸۴ درصد

سایت‌ای اف سی در معرفی مدافع پرسپولیس  نوشت:

سعید آقایی - پرسپولیس
۳ پاس گل
۹ ایجاد فرصت
۴۱ سانتر (بهترین رکورد کلی)
۷۶.۵ درصد تکل موفق، ۱۵ توپ گیری موفق

سعید آقایی مهره اصلی ترکیب پرسپولیس بود و به جز یک مسابقه، در همه بازی‌ها حضور داشت. این بازیکن ۲۵ ساله سه پاس گل داد. فقط سه بازیکن دیگر به نام‌های جاناتان ویرا، تروهیتو ناکاگاوا و سلطان الغنام در این رقابت‌ها پاس‌های گل بیشتری نسبت به آقایی داشتند.(هر کدام چهار پاس گل) 

آقایی همیشه در جستجوی فرصت‌ها بود، ۴۱ ارسال داشت، بیش از هر بازیکن دیگری در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ - و همچنین با ۱۳ تکل موفق از مجموع ۱۷ تکل و ۱۵ توپ گیری، وظایف دفاعی خود را نیز به خوبی انجام داد.

گفتنی است، پیش از آقایی، حامد لک به عنوان بهترین دروازه بان و حسین کنعانی زادگان به عنوان بهترین مدافع میانی انتخاب شده بودند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ سعید آقایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ پارسی خبر سعید آقایی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان سعید آقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد

عباس آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره دیدار پرسپولیس با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار کرد: صنعت نفت سرمربی خود را تغییر داده و با آمدن فراز کمالوند انرژی جدیدی وارد این تیم شده است. قطعاً بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود ولی برای رسیدن به قهرمانی پرسپولیس دیگر نباید امتیاز از دست بدهد. در هفته‌های آینده به طور حتم استقلال باز هم امتیاز از دست می‌دهد. با توجه به حواشی اطراف و درون این تیم و شکل بازی که ارائه می‌کند امتیاز از دست خواهد داد. مهم این است که پرسپولیس تمامی امتیازات باقیمانده را بگیرد و مطمئن باشد استقلال نمی‌تواند تمامی امتیازات را جمع کند.

پرسپولیس اصلا نفت را دستکم نگیرد

وی ادامه داد: بازی با صنعت نفت همانند دیگر بازی‌های لیگ برتر سخت است. اگر ظرفیت دو تیم را در نظر بگیریم، وضعیت پرسپولیس فوق‌العاده است. شکل تیمی که در هفته‌های اخیر دیدیم هم عالی بوده است. با توجه به اینکه موقعیت‌های بسیار زیادی روی دروازه حریفان خلق می‌شود، پرسپولیس با استفاده از فرصت‌های خود برابر صنعت نفت برنده خواهد شد. البته نباید صنعت نفت را دست کم گرفت، چون این تیم توانست برنده بازی با سپاهان باشد، از طرفی نباید بیش از حد این پیروزی را بزرگ کرد، چون در آن دیدار سپاهان فرصت‌های زیادی را از دست داد و از طرفی سپاهان شرایط عادی ندارد. شکی نیست بازیکنان صنعت نفت انرژی زیادی گذاشتند و جسورانه بازی کردند ولی سپاهان در این هفته‌ها از لحاظ روحی روانی و انگیزشی حال و روز همیشگی را ندارد. البته نباید پرسپولیس سپاهان و شرایطی را که دارد ملاک قرار دهد. کمالوند به لحاظ روحی می‌تواند تیمش را آماده کند و از طرفی تیم‌ها مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه مضاعفی دارند. با این حال برای قهرمان شدن باید تمامی این مسائل را کنار بگذارید و بهترین خودتان باشید.  

رفیعی راه را برای دیگر جوانان پرسپولیس باز کرد

سرمربی تیم امید‌های پرسپولیس در مورد اینکه امیررضا رفیعی توانسته جای حالی علیرضا بیرانوند را درون دروازه سرخپوشان پر کند، تصریح کرد: رفیعی محصول آکادمی باشگاه پرسپولیس است. بازیکنان زیادی از آکادمی پرسپولیس به تیم بزرگسالان معرفی شده‌اند. در سال‌های آینده هم بازیکنان زیادی تزریق می‌شوند ولی در هفته‌های پایانی لیگ به خاطر حساسیت مسابقات نمی‌توان به آنها بازی داد ولی در فصل آینده فرصت است تا چنین بازیکنانی دیده شوند. امیررضا رفیعی بازیکن توانمندی است و دیگر بازیکنان که از آکادمی رفتند هم توانایی‌ای زیادی دارند. با این روند در آینده نیمی از فهرست و ترکیب پرسپولیس را بازیکنان آکادمی تشکیل می‌دهند. زمان و توجه به چنین بازیکنانی باعث می‌شود تا به پرسپولیس کمک شود. رفیعی هم که راه را برای دیگر جوانان باز کرده می‌تواند این روند خوب را ادامه دهد و با کلین شیت بازی‌ها را تمام کند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرواز ستاره العین برای آقای گلی آسیا
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا
  • تمرین بهترین بازیکن آسیا در فرودگاه / فیلم