Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، شهروندان سرزمین‌های اشغالی امروز (جمعه) به خیابان‌ها آمدند تا علیه فساد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر صهیونیست‌ها اعتراض کنند.

بر این اساس، امروز صبح به وقت محلی صد‌ها معترض در تل‌آویو علیه پرونده فساد نتانیاهو در زمینه زیردریایی دست به تظاهرات زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد ماکت‌هایی از زیردریایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: «ما خواستار شفافیتیم.»

نتانیاهو متهم است در زمینه خرید زیردریایی از یک شرکت آلمانی رشوه دریافت کرده است. 

هفته جاری دادستان‌های رژیم صهیونیستی کیفرخواست اصلاح شده‌ای را منتشر کردند که اتهامات مبسوط علیه نتانیاهو را تشریح می‌کند.

محاکمه نتانیاهو سال گذشته آغاز شد و قرار است ماه آینده از سر گرفته شود. وی با رد همه اتهامات علیه خود می‌گوید قربانی بگیر و ببندی است که توسط رسانه‌های مخالف، پلیس و دادستان‌ها سازماندهی شده است.

همچنین شنبه هفته جاری و در بیست‌ونهمین هفته متوالی اعتراضات علیه نتانیاهو پلیس سرزمین‌های اشغالی مسیر ورودی معترضان به قدس اشغالی را مسدود کرده بود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سه پرونده فساد به «فریبکاری، خیانت در امانت و رشوه‌خواری» متهم شده است. نتانیاهو رهبر حزب راست‌گرای افراطی لیکود است. پس از وارد شدن اتهامات به وی، احزاب مخالف خواستار استعفای وی از سمتش شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی سرزمین های اشغالی فساد مالی نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها

در ادامه حمایت‌های مردمی در نقاط مختلف جهان، هزاران نفر از مردم ترکیه با حضور در خیابان‌های شهر آنتالیا جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

به گزارش مشرق، هزاران نفر از مردم ترکیه با حضور در خیابان‌های شهر آنتالیا ضمن حمایت از مردم فلسطین، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

معترضان در این راهپیمایی همچنین خواستار توقف فوری جنگ و برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها
  • معترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردند
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو