Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان مرزی بیله سوار اظهار کرد: وقتی تمام سوابق و اقدامات استکبار به ویژه آمریکا، خیانت به کشورهای منطقه است، پس عقل حکم می‌کند که نباید به آنها اعتماد کرد.

وی به موضوع برجام نیز اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری که در سخنرانی اخیر نیز تاکید داشتند در بحث برجام باید هدف‌ها و نیت‌ها صرفاً رفع تمام تحریم‌های ظالمانه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بیله سوار خطاب به مسئولان داخلی که خواستار از سرگیری مجدد مذاکره با آمریکا هستند گفت: اگر قرار باشد چشم به دشمن بدوزیم و تمام مشکلات کشور را به مذاکره گره بزنیم، سفره مردم از این هم تنگ‌تر خواهد شد.

حجت الاسلام عزیزی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: فاطمه زهرا (س) شخصیتی بود که در ۱۸ سالگی همه وجود خود را در راه خدا و اسلام فدا کرد به همین خاطر بدون شک ایشان نمونه انسان کامل است.

وی از فضاسازی مناسب شهر به مناسبت ایام فاطمیه از مسئولین سپاه ناحیه بیله سوار، اداره تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیأت‌های مذهبی شهرستان بیله سوار قدردانی کرد و گفت: در این شرایط کرونایی، بهترین کار برای برگزاری مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، برگزاری روضه‌های خانگی است که در شهرستان بیله سوار این فرهنگ به خوبی جا افتاده است.

امام جمعه بیله سوار از زحمات سپاه ناحیه بیله سوار و کادر درمان در طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شناسایی، پیشگیری و کنترل ویروس منحوس کرونا در این شهرستان نیز قدردانی کرد و از مردم خواست کماکان پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم رعایت شود.

حجت الاسلام عزیزی به تشریح و تبیین بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سخنرانی اخیر که از رسانه ملی پخش شد، پرداخت و گفت: مخالفت مقام معظم رهبری برای خرید واکسن کرونای انگلیسی بر اساس سوابق سوئی است که دشمنان بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همچون واردات خون‌های آلوده به ایدز بر علیه کشور ما انجام داده اند.

کد خبر 5122832

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری اردبیل شهرستان بیله سوار امام جمعه بیله سوار خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا شیراز آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان بوشهر شهرکرد آلودگی هوا شهرستان کرج دهه فجر شیوع کرونا تبریز لیگ برتر فوتبال ایران بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی، استان خراسان شمالی، رویشگاه گونه های متنوع و منحصر بفرد گیاهان دارویی و خوراکی است که طرفداران بسیاری هم دارد؛ "چریش" یکی از این سبزی های مطبوع و خوشمزه کوهی است.

هر بوته گياه چریش چندين برگ دارد كه مانند سبزي تره قسمت انتهايي آن در غلافي سفيدرنگ پيچيده شده‌ است.

گياه چريش در فصل بهار در همه سبزی فروشی ها عرضه مي شود مردم خراسان شمالی بخصوص روستاييان با استفاده از اين گياه آشي موسوم به آش چريش و ناني به نام نان چريشي درست مي‌كنند.

آش چريشي مخلوطي از حبوبات، بلغور و گياه چريش است و نان چريشي نيز با استفاده از خمير، زردچوبه، سيب زميني، پياز، روغن حيواني و گياه چريش در تنور پخته مي‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است