Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، تعداد آمریکایی‌هایی که هفته گذشته برای اولین بار درخواست دریافت بیمه بیکاری خود را ثبت کردند تحت تأثیر تشدید بحران کرونا تقویت شد و رقمی فراتر از انتظار را به ثبت رساند.

طبق گزارش جدید وزارت کار آمریکا، هفته گذشته تعداد ۹۶۵ هزار آمریکایی درخواست حمایت از بیکاری خود را به ثبت رساندند که این بالاترین رکورد بیکاران رسمی تحت پوشش بیمه در یک هفته از ماه آوریل تا کنون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد افرادی که به طور دائمی از بیمه بیکاری استفاده کرده‌اند این هفته با اندکی کاهش به ۱۸.۴ میلیون نفر رسید که هنوز خیلی بالاتر از سطح قبل از پاندمی کرونا است.

تعداد بیکاران بیشتر در ایالت‌هایی افزایش یافت که به علت تشدید بحران کرونا در آنها محدودیت‌های شدید قرنطینه‌ای وضع شده بود. البته ایالت‌های فلوریدا و تگزاس هم شاهد افزایش قابل‌توجه بیکاران بودند.

کد خبر 5122767

منبع: مهر

کلیدواژه: اقتصاد آمریکا بیکاری ویروس کرونا بانک مرکزی ایران قطع برق قیمت دلار قیمت نفت وزارت نیرو ویروس کرونا روز ملی صادرات لایحه بودجه ۱۴۰۰ عراق فولاد وزارت جهاد کشاورزی شاخص کل بورس مصرف گاز رضا اردکانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به ۳۳۹۷۰ نفر افزایش یافت

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۳۹۷۰ نفر و شمار زخمیان به ۷۶۷۷۰ نفر افزایش یافت.

دیگر خبرها

  • نابرابری‌های نژادی درون اتاق‌های اعدام در آمریکا
  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • آمار شهدای غزه به ۳۳۹۷۰ نفر افزایش یافت
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • قانون عدم الزام بیمه مجدد شاغلین فصلی در استان اردبیل قابل اجرا است
  • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون
  • صادرات نفت روسیه رکورد زد
  • صادرات نفت روسیه با وجود تحریم رکورد زد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • افزایش شمار قربانیان سیل و رعد و برق در پاکستان به ۶۳ نفر