Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ابراهیم امامی گفت: فدراسیون کشتی برنامه‌ی تمامی رقابت‌های بین المللی در سال ۲۰۲۱ را در اختیار کادرهای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی قرار داده است.

 محمدابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب اظهار داشت: در مورد اعزام به رقابت‌های بین‌المللی برون مرزی، سرمربیان تیم‌های ملی براساس نیازهای خود تصمیم گیری می‌کنند و در صورت اعلام از سوی آن‌ها فدراسیون قطعا نسبت به اعزام تیم‌ها به آن رقابت اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چندین عامل برای تصمیم گیری کادر فنی به جهت اعزام ملی پوشان به رقابت‌های برون مرزی دخیل هستند که می‌توان شرایط کشور میزبان از لحاظ شیوع ویروس کرونا و میزان آمادگی جسمانی و فنی کشتی‌گیران و همچنین سطح برگزاری و میزان مشارکت کشورها در آن تورنمنت اشاره کرد./ فدراسیون کشتی

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ نام آوران کشتی با چوخه از استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان، گلستان، خراسان رضوی، جنوبی و شمالی در این دوره از مسابقات به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
این رقابت‌ها در چهار وزن، ۷۴، ۸۴، ۹۶ کیلوگرم و سنگین وزن تا عصر امروز ادامه دارد.
جایزه بزرگ مسابقات برای نفر اول سنگین وزن یک راس اسب به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال و برای سایر اوزان نفر اول ۱۰۰، نفر دوم ۸۰ و نفر سوم ۶۰ میلیون ریال جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • اعزام تیم تیراندازی اهداف پروازی به مسابقات انتخابی المپیک
  • اعزام تیم‌های تراپ و اسکیت به مسابقات توزیع سهمیه المپیک