Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پس از اعلام اخیر بیروت مبنی بر شکایت از رژیم صهیونیستی به علت ربودن یک چوبان لبنانی، ارتش رژیم صهیونیستی امروز از آزادی این چوپان خبر داد.

عصر روز سه‌شنبه هفته جاری، یک گشتی ارتش رژیم صهیونیستی چوپانی لبنانی را در محله «بسطره» در  منطقه مرزی «کفرشوبا» در خاک لبنان ربود و به داخل فلسطین اشغالی برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع لبنان، در بیانیه‌ای در این ارتباط اعلام کرد که پس از تلاش‌های نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان (یونیفل)‌، صلیب سرخ جهانی و ارتش لبنان، ارتش رژیم صهیونیستی «حسن قاسم زهره» چوپانی لبنانی را که روز سه‌شنبه ربوده بود، آزاد کرد.

طبق گزارش منابع خبری، علی‌رغم آنکه قرار بوده رژیم صهیونیستی این چوپان لبنانی را روز گذشته آزاد کند، امروز در گذرگاه «رأس الناقوره» این چوپان را به نیروهای بین‌المللی تحویل داد.

دفتر نخست‌وزیری لبنان، روز گذشته، در بیانیه‌ای اعلام کرد که «حسان دیاب» نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور لبنان موضوع ربوده شدن «حسن قاسم زهره» چوپان لبنانی به دست ارتش رژیم صهیونیستی را پیگری کرده است.

در این بیانیه مذکور اعلام شد که نخست‌وزیر پیشبرد امور لبنان از «شربل وهبه» وزیر خارجه دولت انتقالی این کشور خواسته که شکایتی رسمی در خصوص «تعرض جدید اسرائیل» تنظیم کند و آن را به شورای امنیت سازمان ملل متحد و «آنتونیو گوترش» دبیرکل این سازمان تحویل دهد.

این گزارش در حالی منتشر شد که در روز ربوده شدن چوپان لبنانی، «میشل عون» رئیس جمهور لبنان در پی اقدام جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در نقض مکرر حریم هوایی لبنان، در پیامی از وزارت خارجه این کشور خواسته بود که از رژیم صهیونیستی به سازمان ملل شکایت کند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: چوپان لبنانی آزاد کردن ارتش رژیم صهیونیستی ربودن صلیب سرخ ارتش رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرزمین های اشغالی؛ میدان آزمایش قدرت نظامی محور مقاومت

«علی بیضون»، کارشناس لبنانی امور بین الملل در ویدئویی تحلیلی، به ارزیابی پیامدهای عملیات «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی و تاثیرات منطقه ای و بین المللی آن در تقویت قدرت بازدارندگی محور مقاومت پرداخته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، «علی بیضون»، کارشناس لبنانی امور بین الملل در ویدئویی تحلیلی ضمن ارزیابی دستاوردهای عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی گفت: از زمان اجرای عملیات وعده صادق توسط جمهوری اسلامی ایران، تحولات مهمی در عرصه نبرد اعراب و محور مقاومت با رژیم صهیونیستی در حال وقوع است. رژیم صهیونیستی در ماه های اخیر در تلاش بود تا ضمن گسترش دامنه نبرد، زمینه مداخله نظامی آمریکا و نجات شخص نتانیاهو از بحران را فراهم سازد.

بیضون ادامه داد: با این حال پاسخ قاطع ایران در 14 آوریل به طرف صهیونیستی فهماند که در صورت تکرار تجاوزات، باید خود را برای پذیرش ضربه سنگین تری از سوی ایران آماده کند.

این تحلیلگر لبنانی در مورد بازتاب حملات موشکی و پهپادی ایران بر فراز سرزمین های اشغالی و تاثیر آن بر مردم فلسطین گفت: مشاهده پهپادها و موشک های ایرانی بر فراز مسجدالاقصی و فلسطینی اشغالی و هدف قرار گرفتن پایگاه های نظامی ارتش اسرائیل باعث تقویت روحیه مردم غزه و همه فلسطینی ها شد.

نعیم قاسم: پیام «وعده صادق» به اسرائیل و حامیانش رسیداحزاب لبنانی: عملیات «وعده صادق» ضعف اسرائیل را فاش کرد

 

بیضون در پایان این ویدئوی تحلیلی با اشاره به تقویت قدرت بازدارندگی ایران و محور مقاومت پس از عملیات وعده صادق گفت: امروز سرزمین های اشغالی به منطقه عملیاتی آزمایش موشک ها و توانمندی های محور مقاومت مبدل شده است و با توجه به آنچه در خلال عملیات شاهد آن بوده ایم، به نظر می رسد که رژیم صهیونیستی در حال نابودی است و به زودی در نتیجه سیاست هایی که در پیش گرفته، سقوط خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان
  • حزب‌الله لبنان یکی از مقرهای فرماندهی صهیونیستی را موشک‌باران کرد
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد
  • لفاظی جدید نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • سرزمین های اشغالی؛ میدان آزمایش قدرت نظامی محور مقاومت
  • نیروهای رضوان با ضربات مهلک ارتش ما را فرسوده‌اند
  • حملات حزب الله لبنان به چند پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • عضو سابق کنست: نیروهای رضوان با ضربات مهلک ارتش ما را فرسوده‌اند
  •  محکومیت همدستی دولت اردن با رژیم صهیونیستی