Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از سپاه سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه برگزاری مرحله اول رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۵ که صبح امروز در  منطقه کویر مرکزی ایران برگزار شد؛ با بیان اینکه امروز رزم مشترک موشکی و پهپادی در ابعاد بسیار گسترده‌ای تمرین شد، گفت: بکارگیری حجم زیادی از پهپادهای تهاجمی رزمی  مجهز به فناوری‌های پیشرفته هدایت و کنترل و هوش مصنوعی در هدف یابی و هدف زنی در کنار شلیک موشکهای بالستیک و انهدام اهداف با دقت بسیار زیاد در مرحله اول رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۵ صحنه‌های باشکوهی از اقتدار و توان بازدارنده دفاعی ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر سلامی آزمون موفق فناوری‌های نوین در سیستم های هدایت و کنترل موشک و پهپاد و فرماندهی و کنترل بسیار دقیق صحنه عملیات مشترک راهبردی را از ویژگی های برجسته رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۵ توصیف و تصریح کرد: به فضل الهی امروز نیروی هوافضای سپاه به خوبی توانست با به کارگیری فناوری موشکی و پهپادی تمام هدف های مورد نظر در رزمایش را با دقت مورد اصابت قرار دهد.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر این که تصویر بسیار دل انگیزی از یک شکوه حماسی قدرتمند را در این رزمایش شاهد بودیم، گفت: برای نیروی هوافضای سپاه امروز روز جدید و متفاوتی بود و من این دستاورد بزرگ را به رهبر بزرگ و عظیم الشأن انقلاب اسلامی ، ملت ایران و همه هواداران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می کنم.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه آنچه امروز به پرواز درآمد اراده مستحکم ملت ایران برای دفاع از ارزش‌های حیاتی خود بود؛ پیام رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۵ را اقتدار و اراده مصمم جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از حاکمیت ملی ، صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش ها  برابر دشمنان اسلام و ایران توصیف کرد.

منبع: الف

کلیدواژه: رزمایش پیامبر اعظم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، امیر سرتیپ صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن بازدید از مناطق پدافندی جنوب شرق کشور و جزایر سیری، ابوموسی و تنب بزرگ در جمع فرماندهان و کارکنان این منطقه پدافند هوایی اظهار داشت: آمادگی دفاعی و توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح کشورمان همچون سدی محکم در برابر دشمنان قسم خورده ایران اسلامی است و روز به روز بر این اقتدار افزوده می‌شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه عزت و سربلندی ایران اسلامی در گرو تبعیت از تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و نیز ارتقا توان نظامی به‌ویژه در حوزه پدافند است، خاطرنشان کرد: بصیرت و دوراندیشی در راستای مقابله با تهدیدات و ارتقای تجهیزات به‍روز و کارآمد، دو مولفه ارزنده در رشد و پیشرفت نیروی پدافند هوایی ارتش است.

امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه قوی بودن در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه حوزه نظامی موجب افزایش بازدارندگی و مقبولیت بین‌المللی کشورمان می‌شود، بیان داشت: تجربه هشت سال دفاع مقدس به ما آموخت که توانمند بودن و ارتقاء دستاورد‌ها مطابق با فناوری روز، موجب می‌شود که بیگانگان در امور داخلی کشورمان دخالت نکنند و با قطع وابستگی به خارج از کشور بتوانیم شاهد اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه همواره در کنار تمامی پیشرفت‌ها نباید از توطئه‌ها و ترفند‌های دشمنان غافل بود، تصریح کرد: آمادگی همه جانبه در همه حوزه ها، به‌خصوص در حوزه جنگ نرم و فضای مجازی، دست دشمنان را در ایجاد تفرقه، هرج و مرج، آشوب و ... کوتاه می‌کند.

دیگر خبرها

  • دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی نیست!
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
  • ۴۵ سال اقتدار و امنیت/ کمان؛ تیری زهرآگین و آماده نابودی دشمنان است
  • افزایش تخلفات رانندگی در کمربندی پیامبر اعظم (ص) قزوین
  • افزایش تخلفات رانندگی در کمربندی پیامبر اعظم قزوین
  • اقتدار ۴۵/ فتاح؛ قاتل سامانه‌های پدافندی دشمنان
  • امام حسن مجتبی(ع) با اقتدار در برابر معاویه ایستاد و مقابله کرد