Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه رقابت های لیگ برتر، امروز شاهد برگزاری 4 بازی از 2 هفته مختلف از رقابت های لیگ برتر بودیم.

به گزارش برنا؛ بازی های لیگ برتر امروز با برگزاری 4 بازی در شهرهای مختلف ایران پی گیری  شد تا در سرمای زمستانی دی ماه، تنور این رقابت ها داغ شود. بازی های  امروز را با هم مرور می کنیم؛

 

نساجی مازندران  یک        ماشین‌سازی‌تبریز یک 

در یکی از بازی های معوقه هفته نهم شاهد تقابل ویژه ای بین نساجی مازندران در برابر ماشین سازی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار دو تیم در نهایت به تقسیم غنائم رضایت دادند.

در این بازی ماشین سازان با گل زودهنگام اتابک زارعی از حریف خود پیش افتادند اما میلاد کمندانی در دقایق پایانی بازی در نیمه اول با گلزنی برای تیمش بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم با نتیجه یک بر یک راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم دو تیم حملاتی را روی دروازه هم داشتند که ولی در گلزنی موفق نبودند تا در نهایت تساوی نیمه اول، تبدیل به نتیجه نهایی در این دیدار شود. 

 

آلومینیوم اراک  صفر        گل گهر سیرجان صفر

زور شاگرد و مربی به هم نرسید! 

در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر امروز 3 بازی برگزار  شد که در  این دیدار شاگردان رسول خطیبی در جدالی خانگی  برابر تیم امیر قلعه نویی به میدان رفتند.

در این دیدار دو تیم با وجود تلاشی که برای گلزنی داشتند در این امر توفیقی به دست نیاوردند تا جدال شاگرد و مربی سابق در لیگ بیستم در نهایت با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

 

 

سپاهان       2                 پیکان 1

تارتار دست خالی به تهران برگشت! 

در یکی دیگر از بازی های هفته یازدهم، سپاهان در بازی خانگی اش روبروی پیکان به میدان  رفت . در این دیدار سپاهانی ها موفق شدند بازی خانگی خود را با پیروزی دو بر یک به پایان برسانند. در این دیدار سروش رفیعی در دقیقه 19 روی پاس سجاد شهباززاده گل اول بازی را به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری تیم میزبان به پایان برسد. 

در نیمه دوم و در دقیقه 65 آرش قادری پنالتی اعلام شده به سود پیکان را به گل تبدیل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در ادامه و در دقیقه 74 سجاد شهباززاده موفق شد گل مهمی را برای تیمش به ثمر برساند و در پایان شاگردان نویدکیا برنده این دیدار لقب بگیرند. 

 

 

 

 

سایپا       2                           ذوب آهن 1

شکست در دقیقه پایانی برای رضایی!

 

در دیدار دیگری از چارچوب هفته یازدهم امروز دو تیم سایپا و ذوب آهن جدال ویژه ای را برگزار کردند. 

در این بازی سایپایی ها تا دقیقه 88  با گلزنی فریبرز گرامی از حریف خود پیش بودند، اما پنالتی دقایق پایانی بازی به سود ذوبی ها توسط وحید محمدزاده بازی را برای اصفهانی ها به تساوی کشید اما با گل دقایق تلف شده امیر علی صادقی باعث شد یک امتیاز از چنگ ذوبی ها درآمده و شکست دیگری در کارنامه رحمان رضایی و ذوب آهنی ها به ثبت برسد. 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گل ذوب آهن سایپا لیگ برتر پیکان سپاهان آلومینیوم گل گهر هفته یازدهم معوقه هفته نهم لیگ برتر دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و بحرین در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود افغانستان به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه که به صورت همزمان برگزار شد تیم ملی فوتسال ایران موفق شد از سد کویت عبور کند.

به این ترتیب در جدول رده بندی گروه D تیم ملی ایران با ۹ امتیاز صدرنشین شد و افغانستان با ۴ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار گرفت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کویت با ۴ و بحرین بدون امتیاز از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

افغانستان با هدایت مجید مرتضایی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تاجیکستان خواهد رفت و ایران با قرقیزستان دیدار خواهد کرد. لازم به ذکر است که ۴ تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب خواهند کرد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

کد خبر 6085813

دیگر خبرها

  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی در روز حذف سامورایی‌ها
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • ژابی آلونسو: به هیچ وجه نمی‌خواهیم ببازیم
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • آلومینیوم در اصفهان ذوب شد/ برتری خانگی شاگردان ربیعی
  • تساوی بدون گل ذوب آهن و آلومینیوم در نیمه اول
  • تساوی ذوب‌آهن و آلومینیوم در نیمه اول
  • ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳