Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رستمی با اشاره به شخصیت سازی دروغین برخی از رسانه‌ها از رژیم پهلوی گفت: کشف، فهم، تبیین و جلوگیری از تحریف تاریخ یکی از مسائل مهم است که دانشگاه ها باید به این موضوع دقت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها در گفت و گو با تهران پرس با اشاره به شخصیت سازی دروغین برخی از رسانه‌ها از رژیم پهلوی گفت: کشف، فهم، تبیین و جلوگیری از تحریف تاریخ یکی از مسائل مهمی است که دانشگاه‌ها باید به آن توجه کنند و مواظب آن باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شخصیت‌های منفوری همانند شاه که نزدیکانش هم از او دفاع کردند، اربابانش او را نپذیرفتند و کشوری میزبانی او را نپذیرفت و روز خروج او از کشور، روز جشن و سرور ملی در سراسر کشور بود، با لعاب هایی که جریان های بدنام رسانه‌ای و علمی غرب به دنبال آن هستند را نمی‌توان تزیین کرد.   رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها در ادامه خاطر نشان کرد: واقعیت های تاریخی را نمی‌توان انکار کرد و مراکز علمی و پژوهشی ما باید به حفظ و دیانت از این واقعیت ها توجه کنند و برای دفاع از علم و تاریخ پیشگام باشند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو ناگهانی همایش حمایت از فلسطین در دانشگاه فرانسه

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس، لغو ناگهانی همایش حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی که قرار بود در دانشگاه لیل فرانسه برگزار شود بازتاب زیادی در محافل سیاسی رسانه‌ای این کشور داشته است.

لوفیگارو در این باره نوشت: این همایش توسط انجمن‌های دانشجویی طرفدار فلسطین سازمان یافته و قرار بود ژان لوک ملانشون رئیس حزب فرانسه تسخیر ناپذیر و ریما حسن نامزد انتخابات مجلس اروپا در آن سخنرانی کنند که به ناگهان لغو شد.

مسئولان دانشگاه شهر لیل در شمال فرانسه در بیانیه‌ای رسمی اعلام کردند: با توجه به تنش‌های بین المللی در روز‌های اخیر به ویژه عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل با برگزاری این کنفرانس با عنوان فلسطین آزاد مخالفت کرده اند!

سخنگوی حزب فرانسه تسخیر ناپذیر گفت: لغو ناگهانی همایش فلسطین یک سانسور واقعی است که هیچگونه توجیهی ندارد.

به گفته رسانه‌ها این همایش سرانجام به همت انجمن‌های دانشجویی حامی فلسطین روز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) در یکی از خیابان‌های شهر لیل فرانسه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مسخره‌ترین حمله ادعایی صهیونیست‌ها در یک کلمه
  • هیاهویی برای هیچ
  • آمریکا به دنبال ترمیم چهره کتک‌خورده اسرائیل در جریان عملیات «وعده صادق» است
  • لغو ناگهانی همایش حمایت از فلسطین در دانشگاه فرانسه
  • طعنه بن گویر به گزارش‌ها درباره انفجار‌های اصفهان: مسخره است
  • مقامات اسرائیلی به جان هم افتادند!
  • طعنه بن گویر وزیر تندرو اسرائیل به انفجار‌های اصفهان: «مسخره است»
  • مقایسه ارتش پهلوی با ارتش جمهوری اسلامی، هویت انقلاب ما است + فیلم
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • چه کسانی ندای انحلال ارتش را سر می‌دادند + فیلم