Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@23:16:40 GMT

دربی انتقامی فوتبال زنان برنده نداشت

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۲۸۱۱

دربی انتقامی فوتبال زنان برنده نداشت

شاگردان مهناز امیرشقاقی به مانند دیدار رفت مقابل حریف همشهری خود موفق شدند تا شکست را با پیروزی عوض کنند اما این‌بار در لحظات پایانی دروازه‌شان باز شد تا دو تیم با تقسیم امتیازات از میدان خارج شوند.

به گزارش "ورزش سه" در حساس‌ترین تقابل هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان، دو تیم همشهری ذوب‌آهن و سپاهان در شهرآورد اصفهان به میزبانی ذوبی‌ها و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند؛ تقابل رفت دو تیم با برتری لحظات پایانی سپاهان خاتمه پیدا کرد و شاگردان امیر شقاقی که بدون از دست دادن حتی یک امتیاز فصل را دنبال می‌کردند، به دنبال تداوم صدرنشینی خود با پیروزی دوباره مقابل ذوب‌آهن بودند تا یک گام بلند به سوی مرحله پلی‌آف بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گلزنی زودهنگام ذوبی‌ها

 

اما طلایی‌پوشان سپاهان خیلی زود غافلگیر شدند و سارا سبزواری گل اول را برای ذوب‌آهن زد تا ذوبی‌ها حالا در آستانه رسیدن به صدر جدول باشند و انتقام شکست دیدار رفت را گرفته باشند؛ البته آن‌ها در دیدار رفت هم گل اول را زده بودند اما در نهایت، با کامبک سپاهان دست خالی میدان را ترک کردند. تلاش شاگردان امیرشقاقی برای جبران نتیجه در نیمه اول حاصلی را به همراه نداشت و ذوب‌آهن پیروز به رختکن رفت.

 

کامبک طلایی‌پوشان، به مانند بازی رفت

 

با شروع نیمه دوم حملات سپاهانی‌ها دوچندان شد و آن‌ها برای رسیدن به گل تساوی فشار زیادی را آوردند که بارها خط دفاعی ذوب‌آهن و زهرا خواجوی سنگربان این تیم نیز در مقابل حملات سپاهان ایستادگی کردند؛ اما مقاومت دفاعی ذوبی‌ها در حوالی دقیقه 70 شکست و هانیه علیمردانی توانست گل تساوی را برای تیمش بزند. در ادامه تلاش طلایی‌پوشان برای رسیدن به گل برتری ادامه داشت تا این‌که دقایقی بعد، نرگس سبک تکین کامبک شاگردان امیرشقاقی را تکمیل کرد.

 

اولین توقف سپاهان در فصل جدید در دقیقه 90!

 

اما گلزنی سبک‌تکین پنجمین برد سپاهانی‌ها را نساخت، چرا که برخلاف شهرآورد قبل که در لحظات پایانی نتیجه به سود طلایی‌پوشان عوض شد، این‌بار سارا سبزواری در قامت یک ناجی برای ذوب‌آهن موفق شد دومین گل خود و تیمش را در این مسابقه بزند و در آخرین لحظات نتیجه بازی تغییر کند تا اولین ناکامی سپاهان در فصل جدید مسابقات در راه کسب هر سه امتیاز مسابقه رقم بخورد.

 

یکه‌تازی طلایی‌پوشان اصفهانی و شهرداری سیرجان در جدول

 

با این تساوی سپاهان با 13 امتیاز در صدر جدول گروه لیگ لیگ برتر فوتبال زنان جایگاه خود را تثبیت کرد و در جایگاه دوم و سوم جدول نیز، تیم‌های ذوب‌آهن با 11 امتیاز و شهرداری بم با 10 امتیاز (یک بازی بیشتر ذوب‌آهن) حضور دارند؛ تساوی ذوبی‌ها در دربی اصفهان، شانس آن‌ها را برای رسیدن به مرحله پلی‌آف پررنگ کرد و در سوی مقابل، شاگردان امیرشقاقی هم با این توقف، شانس صعود زودهنگام به مرحله پلی‌آف را از دست دادند.

 

در گروه دوم مسابقات نیز شهرداری سیرجان با تساوی امروز مقابل پالایش گاز ایلام، 19 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند و حالا آن‌ها برای در یک‌قدمی صعود به پلی‌آف قرار دارند؛ هم‌چنین وچان کردستان با پیروزی امروز خود، 16 امتیازی شد و نزدیک‌ترین تعقیب کننده شهرداری سیرجان به شمار می‌رود. پالایش گاز ایلام هم با 8 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

 

جالب آن‌که تیم‌های سپاهان و شهرداری سیرجان در گروه یک و دو مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان، برای اولین بار در فصل جدید مسابقات امتیاز از دست دادند.

 

نتایج مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان: (گروه یک)

 

همیاری آذربایجان غربی 1
هیات فوتبال البرز 3

ذوب آهن اصفهان 2
سپاهان اصفهان 2

 

نتایج مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان: (گروه دو)

 

پالایش گاز ایلام 2
شهرداری سیرجان 2

سارگل بوشهر 0
وچان کردستان 2

شهدای قشقایی شیراز 0
ملوان بندرانزلی 7

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان لیگ برتر فوتبال زنان شهرداری سیرجان طلایی پوشان ذوبی ها ذوب آهن پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیروزه محمدزمانی؛ پرواز بانوی تاریخ ساز از زمین به آسمان | آن هایی که از دست دادیم

فیروزه محمدزمانی یکی از مهم ترین چهره هایی بود که ورزش ایران در سال 1402 از دست داد.

طرفداری | در سال 1402، ورزش ایران یک بانوی مهم را از دست داد.

فیروزه محمدزمانی نخستین قهرمان بین المللی زنان در رشته گلف که تیم ملی زنان این رشته را در سال ۱۳۸۱ تشکیل داده بود، در سن ۵۳ سالگی در کانادا دار فانی را وداع گفت.

محمدزمانی متولد سال ۱۳۴۸ در شهر گرگان بود که با تشکیل تیم ملی گلف ایران در ۱۳۸۱ عضو تیم ملی زنان شد و در اولین دوره مسابقات قهرمانی گلف ایران در تهران به مقام نخست رسید.

او از ۱۳۷۳ به تمرین گلف پرداخت و دو سال در ژاپن آموزش دید. آموزش تکمیلی را زیر نظر مارک انگلیسی در دبی گذراند و در کلاس آموزشی سایمون دیکسی، مدرس فدراسیون جهانی گلف، در تهران نیز شرکت کرد. این ورزشکار فقید در مسابقات قهرمانی گلف آسیا در هند (۲۰۰۴) نیز در گروه B مدال طلا گرفت.

پیکر او در قطعه نام‌آوران ورزش آرامستان شهرستان شاهرود استان سمنان به خاک سپرده شد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • شکست دریای بابل در شیراز
  • محرومیت مجاهد خذیراوی و نیکبخت واحدی ربطی به فوتبال نداشت!
  • دو رویداد مهم برای فوتسال زنان ایران/ رویایی که به حقیقت پیوست
  • خیبر خرم آباد مهمان تیم فوتبال خوشه طلایی‌ مشهد
  • فیروزه محمدزمانی؛ پرواز بانوی تاریخ ساز از زمین به آسمان | آن هایی که از دست دادیم
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • داور دربی، بهترین داور 1402 شد!
  • داور دربی، بهترین داور 1403 شد!
  • استقلال و نکونام در حالت انتظار؛ بازی انتقامی در راه است؟