Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانسی فلیک از تمامی بازیکنان تیمش حمایت می کند و معتقد است که نباید در مقابل عموم از بازیکنی انتقاد شود.

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پیش از بازی با فرایبورگ حاضر شد و به سوال های خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش طرفداری، هانسی فلیک در این کنفرانس گفت:

بازی پرتنشی خواهد بود. فرایبورگ در حال حاضر روی فرم ترین تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه چیز به این بستگی دارد که ما در دفاع چه عملکردی داشته باشیم. باید ناامیدی را کنار گذاشته و به آینده فکر کنیم. در فاز دفاعی کل تیم مورد چالش قرار می گیرد. ما همیشه سیستم بازی خود را با حریف خود وفق می دهیم. ما اینجا روی یک برنامه و سیستم پافشاری نمی کنیم، ما همیشه با شرایط هماهنگ می شویم.

اریک ماکسیم چوپوموتینگ، لئون گورتسکا و کینگزلی کومان که در بازی برابر کیل غایب بودند، برای این بازی در دسترس هستند. آن ها امروز با تیم تمرین کردند. روکا؟ رقابت زیادی در این تیم وجود دارد. او پنالتی اش را از دست داد اما این بخشی از فوتبال است. ما از او حمایت می کنیم اما ما در بیست ثانیه آخر بازی به عنوان یک تیم به خواب رفته بودیم. ما باید بازی را با همان نتیجه 2-1 تمام می کردیم. روکا قوی تر از قبل این شرایط را پشت سر می گذارد.

بالا بازی کردن؟ ما می توانیم در عمق بمانیم و هنوز هم همان اشتباهات قبلی را تکرار کنیم. این موضوع به میزان دوندگی و قرار دادن حریف تحت یک فشار حقیقی بستگی دارد. مهم نیست که من ده متر پشت خط وسط زمین ایستاده ام یا ده متر جلوتر از آن. چیزی که مهم است، این است که فشار بیشتری روی حریف اعمال کنیم.

سطح فعلی نیکلاس زوله؟ من از کل تیم حمایت می کنم، تیم بسیار متمایل به پیشرفت است و در تمرینات سطح بالایی از خود نشان داده است. ما در دو بازی قبلی به شدت مجازات شدیم. این موضوع وابسته به کل تیم است و من از هیچ بازیکنی در مقابل عموم انتقاد نمی کنم. من مطمئن هستم که همه چیز را به صورت کامل آنالیز و مشخص می کنیم. قطعاً ما با بازیکنان به صورت انفرادی یا در گروه های مشخص صحبت می کنیم، این یک روند طبیعی است. چیزی که درون تیم اتفاق می افتد و چیزی که در مقابل عموم گفته می شود، دو چیز کاملاً متفاوت هستند.

انتخاب پنالتی زنان در بازی مقابل کیل؟

این قضیه برای ما تمام شده است، دیگر نمی توانیم چیزی را تغییر دهیم. ما به گذشته توجه نمی کنیم و نگاهمان به آینده است. این چیزی نیست که من بخواهم در مورد آن صحبت کنم. ما می خواهیم به بهترین شکل ممکن برای بازی با فرایبورگ آماده شویم.

همچنین بخوانید:

کیت نحس بایرن مونیخ! داستان تکراری بایرن و کیت اوایل دهه 90

اخبار داغ 

عکس مهدی طارمی روی جلد روزنامه های پرتغال / عکس حمید درخشان در طرفداری: من و کالدرون مثل هم حرف زدیم، به من حمله کردند، به او آفرین گفتند! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل کلاس یان هونتلار و معنا کردن تعویض طلایی در بازی آژاکس و توئنته زیدان: فکر نمی کنم هواداران از هازارد خسته شده باشند؛ عواقب؟ می خواهید ادامه فصل را بیخیال شویم و رها کنیم؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هانسی فلیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، چندین سال است که هواداران فوتبال در ایران منتظر ورود VAR به لیگ ایران هستند و در این فصل دو دربی رفت و برگشت از این تکنولوژی استفاده شد.

حال باتوجه به حساسیت بالای لیگ در هفته‌های پایانی زمزمه‌هایی مبنی بر استفاده از VAR برای بازی‌های بزرگ به گوش می‌رسد. در همین خصوص حسین بادامکی، معاون ورزشی پرسپولیس توضیحاتی را ارائه داد.

ویدئو: 330488

بادامکی گفت: چیزی به ما اعلام نشده ولی ما هم اولش خوشحال شدیم که VAR قرار است در هفته‌های پایانی نظارت کند و فکر می‌کنم عملکرد داوران بهتر هم می‌شود اما باز اعلام کردند که منتفی است. اینکه هفته آخر با VAR باشد، به ما چیزی اعلام نشده و برای ما هم در حد شنیده هاست.

او ادامه داد: امیدوارم که برای همه تیم‌ها VAR باشد. البته به شرطی که استادیوم‌ها زیر ساختش را داشته باشند. امیدوارم برای فصل بعد برای همه بازی‌ها باشد تا تیمی متضرر نشود.

دیگر خبرها

  • معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد
  • توماس توخل: احتمال ماندن در بایرن مونیخ؟ چیزی تغییر نکرده است
  • بررسی یک احتمال عجیب؛ سری آ با ۶ سهمیه در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حاضر می‌شود؟
  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!
  • سامان نریمان و ناامیدی از ۶ پاس گل نشده!
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • گواردیولا: تبریک به رئال مادرید؛ با کرویف موافقم، چیزی به نام شانس وجود ندارد!
  • دنیله ده روسی: مقابل میلان همه چیز 50-50 است؛ نمی خواهم مسیر ما در لیگ اروپا به پایان برسد
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش