Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میلیچ کرکیچ در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های سایپا و ذوب‌آهن که با شکست دو بر یک تیم اصفهانی به اتمام رسید، اظهار داشت: خیلی سخت است پس از این بازی صحبت کنیم زیرا تیم حریف در ثا‌نیه‌های پایانی گل زد. در 30 دقیقه ابتدایی حریف را خوب کنترل کرده و بازی کردیم اما برای تطبیق دادن خود با زمین مشکل داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع نیمه اول خوب بود.

وی افزود: نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم اما مثل همیشه به ویژه 5-4 بازی آخرمان در ضربات ایستگاهی و کرنر مشکل داشتیم. روی ضربات ایستگاهی با حریف من تو من عمل کردیم اما پس از آن این روش را تغییر داده و سعی کردیم دفاع مان در منطقه زون باشد اما بازهم مشکل داشتیم. این به معنی مشکل ذهنی بازیکنان مان است.

مربی تیم ذوب‌آهن تصریح کرد: باید در دقایق پایانی تمرکز کافی داشته باشیم. برخی بازیکنان ممکن است در این ضربات  و روی حفظ گل و نتیجه بازی بازی ترس داشته باشند. ما روی این مسائل کار می‌کنیم. روی این مشکل ذهنیتی باید در آینده‌ای نزدیک کار کنیم.

میلیچ درباره  وضعیت آسیب دیدگی شهاب گردان گفت: در زمان گرم کردن دچار مصدومیت شد و نمی‌توانست بازی را با حضور در ترکیب اصلی شروع کند. پس از  رسیدن به اصفهان به شکل دقیق وضعیت وی که برای ما بازیکن مهمی است، بررسی می کنیم. وی از لحاظ شخصیتی و تجربی بازیکن مهمی محسوب می‌شود. باید روند تیم مان را بهتر کنیم.

وی درباره احتمال جذب مهاجم برای رفع مشکل گلزنی ذوب‌آهن و بدون برد بودن در 11 بازی لیگ برتری اصفهانی‌ها عنوان کرد: در این لحظه مدیر رسانه ای تیم ذوب‌آهن اعلام کرد این سوال ها ارتباطی به بازی ندارد و مانع پاسخگویی مربی این تیم شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رحمان رضایی رضایی سرمربی ذوب آهن سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن سایپا نشت خبری هفته یازدهم لیگ برتر سایپا و ذوب آهن ذوب آهن و سایپا ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوانش انتقادی مخاطبان چهار نسل از محتوای رسانه‌ای

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، این پژوهش با بیان اینکه رسانه‎ پررونق هر نسل، در هر دوران، با نسل‌های دیگر متفاوت است، در تلاش است با ادغام و تطبیق ادبیات بومی و جهانی با یکدیگر، به شناخت هرچه دقیق‌تر و درست‎تر از مولفه‌های شناخت نسلی در ایران به میانجی رسانه پرمصرف هر نسل دست یابد.  

به استناد این پژوهش، در ایران در بین سال‌های ۱۳۴۰ تا ۱۳۶۰، مصرف رسانه‎‌های چاپی رونق داشته است. در دهه ۷۰ شمسی تا اوایل دهه ۸۰ شمسی، تلویزیون و رسانه‌های‎ تصویری (از جمله ماهواره و ویدئو‌) جزو رسانه‌های پرمصرف بوده‌اند و‎ در‎ اواخر دهه ۸۰ تا حال حاضر، اینترنت و رسانه‌های نوین به رسانه‌های غالب‎ و پرمصرف‌ تبدیل شده‌ا‌ند. ازاین‌رو، به‌راحتی، نمی‎توان نظام ذهنی و ادراکی در میان نسلی که با مطبوعات و یا سایر رسانه‌های چاپی مثل کتاب رشد کرده‎اند را با نسلی که رسانه‌های تصویری و یا اینترنتی در دوران جامعه‌پذیری‎شان سلطه داشته ‎است، یکی دانست. همین گزاره هسته اصلی این پژوهش را شکل می‌دهد.

این پژوهش بیان می‌کند تحولات‎ رسانه‌ای و فن‌آورانه، می‌تواند بینش‌ها و نظام‌های ذهنی متفاوتی را در دوره‌های تاریخی مختلف پدیدآورد. به‌طوری‌که مقدمه پدیدآمدن اختلاف‌ها، شکاف‌ها و تمایزات بین‌نسلی باشد. این اختلافات و تمایزات نسلی، موجب تغییر ارزش‌ها، سنت‌ها و فرهنگ‌ها خواهد شد و افراد در سنین و نسل‌های مختلف، نقاط مشترک کمتری را با یکدیگر پیدا می‎کنند. شکاف نسلی حتی می‌تواند موجب شکل‌گیری گسست‌های اجتماعی، نابودی سنت‌ها، ارزش‌ها، آداب‌ورسوم و اعتقادات و زیرساخت‌های معرفتی‌ارتباطی درون جامعه شود.

این اثر به دنبال فهم‌‌ دسته‌بندی نسلی براساس ادبیات ارتباطی و رسانه‌ای است. شناخت موضوعاتی همچون شیوه‌های مصرف رسانه‌ای در ادوار مختلف، نظام‌شناختی و ذهنی نسل‌ها، ارزش‌ها، باورها، ویژگی‌های شخصیتی، مقتضیات تاریخی، سیاسی، اجتماعی در این دسته‌بندی اهمیت دارد. 

به‌زعم پژوهشگر این اثر، تحلیل خوانش انتقادی از جانب مخاطبان در سنین مختلف، مسیری است که ما را به تمایزات شناخت مخاطبان بین‌نسلی می‎‌ساند.‌‌‌‌‌ پیش‌فرض این کتاب، این گزاره است: «منشأ خوانش‎‌های انتقادی از نظام معرفت‎‌شناسی هر فرد سرچشمه می‎‌گیرد و این نظام معرفت‌‌‌شناسی در مقتضیات‌‌‌ مربوط‌به هر نسل متناسب ‌با وقایع تاریخی، اقلیمی، سیاسی، مصرفی، اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای شکل می‌گیرد و این‌ها عوامل شکل‌گیری تمایزات بین‌نسلی است.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)
  • خوانش انتقادی مخاطبان چهار نسل از محتوای رسانه‌ای
  • منچستریونایتد ۳(۴) - (۲)۳ کاونتری/ صعود خجالت آور شیاطین به فینال+ فیلم
  • ضربات پنالتی آخر بازی منچستریونایتد ۳ (۴-۲) ۳ کاونتری (جام حذفی انگلیس - 2023/24)
  • ضربه ضعیف کاسمیرو در ضربات پنالتی بازی کاونتری و منچستریونایتد / فیلم
  • منچستریونایتد حریف سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • منچستریونایتد حریف من‌سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • آیت الله مسعودی خمینی: برخورد‌ها در موضوع حجاب اخلاقی باشد نه تازیانه‌ای
  • پوچتینو: از سیتی بهتر بودیم و باید می‌بردیم