Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی ذوب آهن معتقد است که باید در دقایق پایانی تمرکز کافی داشته باشند.

مربی تیم فوتبال ذوب ‌آهن می گوید تیم ما روی ضربات ایستگاهی و مسائل ذهنی مشکل دارد.

به گزارش طرفداری، میلیچ کرکیچ در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های سایپا و ذوب‌آهن که با شکست دو بر یک تیم اصفهانی به اتمام رسید، اظهار داشت:

خیلی سخت است پس از این بازی صحبت کنیم زیرا تیم حریف در ثا‌نیه‌های پایانی گل زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در 30 دقیقه ابتدایی حریف را خوب کنترل کرده و بازی کردیم اما برای تطبیق دادن خود با زمین مشکل داشتیم. در مجموع نیمه اول خوب بود.

وی افزود:

نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم اما مثل همیشه به ویژه 5-4 بازی آخرمان در ضربات ایستگاهی و کرنر مشکل داشتیم. روی ضربات ایستگاهی با حریف من تو من عمل کردیم اما پس از آن این روش را تغییر داده و سعی کردیم دفاع مان در منطقه زون باشد اما بازهم مشکل داشتیم. این به معنی مشکل ذهنی بازیکنان مان است.

مربی تیم ذوب‌آهن تصریح کرد:

باید در دقایق پایانی تمرکز کافی داشته باشیم. برخی بازیکنان ممکن است در این ضربات  و روی حفظ گل و نتیجه بازی بازی ترس داشته باشند. ما روی این مسائل کار می‌کنیم. روی این مشکل ذهنیتی باید در آینده‌ای نزدیک کار کنیم.

میلیچ درباره  وضعیت آسیب دیدگی شهاب گردان گفت:

در زمان گرم کردن دچار مصدومیت شد و نمی‌توانست بازی را با حضور در ترکیب اصلی شروع کند. پس از  رسیدن به اصفهان به شکل دقیق وضعیت وی که برای ما بازیکن مهمی است، بررسی می کنیم. وی از لحاظ شخصیتی و تجربی بازیکن مهمی محسوب می‌شود. باید روند تیم مان را بهتر کنیم.

اخبار داغ 

عکس مهدی طارمی روی جلد روزنامه های پرتغال / عکس حمید درخشان در طرفداری: من و کالدرون مثل هم حرف زدیم، به من حمله کردند، به او آفرین گفتند! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل کلاس یان هونتلار و معنا کردن تعویض طلایی در بازی آژاکس و توئنته زیدان: فکر نمی کنم هواداران از هازارد خسته شده باشند؛ عواقب؟ می خواهید ادامه فصل را بیخیال شویم و رها کنیم؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ضربات ایستگاهی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم

 سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از پیروزی ارزشمند مردانش در خانه منچسترسیتی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خرسندی کرد.

به گزارش تسنیم، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید بازی یکپارچه دفاعی مقابل منچسترسیتی تنها راهی بوده است که این تیم را می‌توانست به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا برساند.

آنچلوتی گفت: در پنالتی‌‌ها شانس تأثیرگذار است، اما من به بازیکنانم اعتماد داشتم. به من می‌گفتند که آنها برنده می‌شوند، لونین اما می‌گفت که ضربات‌شان را می‌گیرد. در نهایت اما همه چیز ختم به خیر شد. من تمام پنالتی‌ها را دیدم و فکر می‌کنم که ما ضربات‌مان را خوب زدیم به خصوص رودیگر که واقعاً مرا غافلگیر کرد. ما در این فصل خوب پنالتی نزده بودیم، اما این بار توانستیم به خوبی این کار را انجام دهیم.

سرمربی رئال مادرید افزود: ما بازی را به خوبی آغاز کردیم و زودتر هم به گل رسیدیم و بعد از آن زیر فشار حریف قرار گرفتیم، اذیت شدیم و مجبور بودیم از خود گذشتگی کنیم. دفاع‌مان را پرتعداد کردیم، چون سیتی بازی را تحت کنترل داشت هرچند که آنها همیشه کنترل بیشتری بر بازی داشتند. به نظرم ما به خوبی دفاع کردیم. رئال مادرید بارها به این شیوه بازی کرده است و در نهایت به سبب آن به چیزی دست پیدا کرده که هیچ‌کسی تصورش را نمی‌کرد. در ضربات پنالتی نسبت به موفقیت‌مان خیلی اطمینان داشتیم. من تیم‌هایی را که با از خودگذشتگی می‌جنگند، دوست دارم ضمن اینکه ما به این شیوه صعود هم کردیم. این تنها راهی بود که ما می‌توانستیم این بازی را ببریم و صعود کنیم.

کارلتو درباره مکالمه کوتاهش با گواردیولا در پایان بازی اظهار داشت: او به من به خاطر صعود‌مان تبریک گفت و آرزوی موفقیت کرد. او مثل همیشه یک جنتلمن بود و این باشگاه (منچسترسیتی) هم باشگاه جنتلمن‌هاست.

آنچلوتی در پایان درباره بازی مهم بعدی تیمش، ال‌کلاسیکوی خانگی مقابل بارسلونا میز تأکید کرد: تیم ما مشکل فیزیکی ندارد و از الان تا یکشنبه هم زمان داریم تا ریکاوری و استراحت کنیم و از موفقیتی که به دست آورده‌ایم لذت ببریم. تمام دنیا فکر می‌کردند که کار رئال مادرید تمام شده است، اما ما هرگز چنین باوری نداشتیم، چون رئال هرگز تسلیم نمی‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سلیمان‌زاده: با نویدکیا تاکتیکی و ذهنی رشد کردیم
  • سهرابیان: ۱۲ روز دیگر خوب می‌شوم/ با همه چیز می‌جنگیم تا قهرمان شویم+فیلم
  • سهرابیان: تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور برسم
  • مارسی با حذف بنفیکا به نیمه نهایی لیگ اروپا رسید
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • عامل حذف سیتی حتی یک دقیقه هم بازی نکرد!
  • توصیه های کپا آریزابالاگا به لونین پیش از ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • ضربات پنالتی آخر بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • کیفیت دربی اصفهان راضی‌کننده نبود/ باتوجه به فاصله کم بازی‌ها به ریکاوری ذهنی نیازمندیم