Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ابراهیمی پور راهکار بی اثر کردن تحریم ها را تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت نخبگان و دانش بومی دانست و گفت: خنثی سازی تحریم ها یعنی با اتکا به توانایی داخلی خود، کارخانه ها و کشورمان را بسازیم و زمینه رشد را در جامعه فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور» ظهر امروز (جمعه 26 دی) در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه آبادان که با رعایت پروتکل ها بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) یکی از مصادیق مهم تقوا را شناخت زندگی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دانست و اظهار کرد: همه مسلمانان باید در این مسیر حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه آبادان با بیان اینکه همه باید در زندگی تقوای الهی را رعایت کنیم افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) عصاره و خلاصه کمال است که امیدواریم امسال مراسم دهه فاطمیه پرشکوه ‌تر از همیشه برگزار شود.

 

وی اضافه کرد: این ایام فرصت مناسبی برای شناخت این بانوی بزرگوار و شناخت مسیر ایشان است؛ زندگی حضرت  فاطمه زهرا (س) یعنی شناخت امامت، ولایت لذا اصل و اساس زندگی ما بر محور ولایت می چرخد؛ اینکه می گویم ایام فاطمیه باید زنده نگه داشته شود به این خاطر است که با قوانین الهی آشنا شویم، یاد بگیریم، تبیین، تبلیغ و عمل کنیم و تلاش داشته باشیم تا این سیره در زندگیمان جاری شود.

 

حجت الاسلام ابراهیمی پور در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی هر جا که ما گوش به فرمان ولی امر مسلمین بودیم و جلو رفتیم آسیب ندیدیم و موفق بودیم تصریح کرد: در هر برهه و امور زندگی هر کجا که به فرمان رهبرمان عمل کردیم موفق بودیم و در هر کجا هم گوش ندادیم ضربه خورده ایم، در زمان ایام فاطمیه کلاس این مکتب باید به گونه ای شود که زمینه بصیرت جامعه رشد کند، جامعه در قبال تمام امورات احساس وظیفه کند.

 

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم را بسیار حائز اهمیت خواند و ابراز کرد: حضرت آقا موضوعات مهمی در حوزه های مختلف همچون رفع مشکلات جوانان و مسکن آنها، اجرای اندیشه های دینی، تکیه برخود باوری در نظام جمهوری اسلامی و خنثی سازی تحریم ها را تبیین و اشاره کردند.

 

امام جمعه آبادان خنثی کردن تحریم‌ها و تهدیدها را در گرو همکاری مردم و مسئولان و برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال مولد و مفید خواند و بیان کرد: تا چه اندازه این مسائل به مطالبه گری و فهم عمومی جامعه تبدیل شده است؟ خنثی سازی تحریم ها یعنی با اتکا به توانایی داخلی خود، کارخانه ها و کشورمان را بسازیم و زمینه رشد را در کشور فراهم کنیم؛ رفع تحریم یعنی فرصت دادن به دشمن ولی خنثی سازی به معنی ایجاد فرصت است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تکیه بر توان داخلی برای خنثی سازی تحریم‌ها تاکید کرد و ادامه داد: تحریم یک جنایت و خیانت بزرگ از سوی آمریکا و هم ‌پیمانانش در حق مردم ایران است و تا زمانی که این تحریم‌ها به صورت کامل از پیش روی ملت ایران برداشته نشوند، مذاکره معنا نخواهد داشت.

 

حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به اینکه با بی ‌اثر کردن تحریم های دشمنان مشکلات کشور نیز برطرف خواهند شد عنوان کرد: راهکار بی اثر کردن تحریم های دشمن تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت نخبگان و دانش بومی است برای مثال به جای خام فروشی محصول نفت باید به فرآوری این محصول توجه شود که ارزآوری بیشتری برای کشور دارد.

 

وی در فراز دیگری از خطبه های نماز جمعه آبادان، با اشاره به کمبود روغن در سطح شهرستان اذعان کرد: چرا کسی بر کمبود و توزیع روغن نظارتی نمی کند؟ چرا در سرزمین خودمان با این همه وسعتی که دارد نمی توانیم مواد اولیه مورد نیاز روغن سازی را تامین کنیم؟ چرا زمینه ای برای تولید مواد اولیه روغن خوراکی در کشور فراهم نمی‌شود تا شاهد کمبود این مواد خوراکی باشیم؟.

 

امام جمعه آبادان خطاب به مدیران منطقه آزاد اروند تاکید کرد: چرا منطقه آزاد اروند هزینه ای را که صرف واردات می کند صرف کارخانه سازی نمی کنند؟ در این منطقه می توان کارخانه های مختلفی از جمله کیف، کفش و لباس احداث کرد که با قیمت پائین تمام می شود، بسیاری از مردم استان های مختلف برای خرید به این منطقه سفر می کنند به دلیل آنکه منطقه آزاد است و نیازی به پرداخت عوارض و گمرک ندارد.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: همکاری مردم و مسئولان کمبود روغن استفاده از ظرفیت نخبگان خنثی سازی تحریم ها خبرگزاری شبستان خوزستان تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تکیه بر توان داخلی تکیه بر توان داخلی تحریم دشمنان دانش بومی منطقه آزاد اروند خطبه های نماز جمعه مذاکره تکیه بر توان داخلی خنثی سازی تحریم ها اثر کردن تحریم ها ابراهیمی پور جمعه آبادان حجت الاسلام منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار‌های کلیدی افزایش فروش با هوش مصنوعی

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به رشد فناوری‌های نوین برای بهبود عملکرد بخش فروش خود، توصیه می‌کنیم حتما از هوش مصنوعی بهره ببرید. درحال حاضر تنها ۳۷ درصد از تمام سازمان‌ها به دنبال راهکار‌هایی برای افزایش فروش با هوش مصنوعی هستند و توانسته اند از این راه فروش خود را توسعه دهند. ابزار‌های هوش مصنوعی می‌توانند کمک کنند تا با صرفه جویی در زمان، انرژی بیشتری را برای فروش به کار ببرید.

هوش مصنوعی در فروش چیست؟

در محیط رقابتی کسب و کار امروز، استفاده از فناوری‌هایی هوش مصنوعی (AI) برای افزایش فروش و به دست آوردن مزیت رقابتی بسیار مهم است. از هوش مصنوعی می‌توان برای ساده سازی و بهینه سازی فرآیند‌های فروش استفاده کرد. افزایش فروش با هوش مصنوعی و به کمک نرم افزار‌ها و تکنیک‌هایی مانند ماشین یادگیری که داده‌های بزرگ را بررسی و پردازش می‌کنند، سریع‌تر اتفاق می‌افتد.

نیاز به هوش مصنوعی در فروش

تخمین زده می‌شود که تنها ۳۳ درصد از زمان یک نماینده فروش داخلی فعالانه صرف فروش می‌شود. کار‌های اداری و جلسات وقت زیادی را از این افراد می‌گیرد. مصنوعی فرصتی قانع کننده برای بهبود این آمار و ارتقاء سطح عملیات فروش ارائه می‌دهد.

جذب مشتری با هوش مصنوعی می‌تواند به تعدادی از عملکرد‌های فروش کمک کند، از جمله:

تطبیق سریع. تیم‌های فروش می‌توانند سریع‌تر با نیاز‌های خریدار سازگار شوند. شخصی سازی. ابزار‌های هوش مصنوعی بینش‌هایی را از مناطق مختلفی از مشتریان جمع آوری می‌کنند. با این اطلاعات، می‌توانید با موفقیت بیشتری مشتریان مختلف خود را هدف قرار دهید. دسترسی فوری به داده ها: هوش مصنوعی امکان دسترسی فوری به داده‌ها را می‌دهد. جمع آوری اطلاعات. به دست آوردن اطلاعات از چندین پلتفرم، فروش از طریق چندین کانال را فراهم می‌کند. هوش مصنوعی می‌تواند کمک کند تا سازمان‌ها همه مشتریان بالقوه خود را ردیابی کنند.

راهکار‌های افزایش فروش با هوش مصنوعی

به روش‌های مختلفی می‌توان از هوش مصنوعی در فروش استفاده کرد. با این حال، چند روش کاربردی هست که می‌تواند روند فروش را متحول کند:

دسترسی به غنی سازی و تجزیه و تحلیل داده‌ها

فرایند غنی کردن داده‌ها از طریق انتقال و پردازش داده‌ها از منابع مختلف به پایگاه داده سازمان اتفاق می‌افتد. هدف این فرآیند ایجاد درک جامع‌تر و دقیق‌تر از یک مشتری یا فرآیند است.

هوش مصنوعی فرایند غنی سازی داده‌ها را از طریق سازماندهی و استفاده اثربخش از این داده ها، بهینه می‌کند.

علاوه بر این، هوش مصنوعی در فروشگاه اینترنتی می‌تواند برای استراتژی‌های قیمت گذاری پویا نیز استفاده شود. با تجزیه و تحلیل روند‌های بازار، قیمت گذاری رقبا و تقاضای مشتری، کسب و کار‌ها می‌توانند استراتژی‌های قیمت گذاری را در زمان واقعی بهینه کنند تا سود و حجم فروش را به حداکثر برسانند.

بهبود عملکرد با مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی

اغلب این نرم افزار‌ها از یک برنامه هوش مصنوعی که تماس‌های مشتریان را بررسی و تحلیل می‌کند، بهره می‌برند تا راهکار‌های واقعی و اصلی را ارائه دهند. این نوع از برنامه‌های افزایش فروش با هوش مصنوعی، بینش‌های کلیدی مانند روند‌ها و اعتراضات را شناسایی می‌کند. سپس می‌توان از این داده‌ها برای شناسایی آسان نقاط ضعف یا عملکرد ضعیف استفاده کرد.

چت بات‌ها می‌توانند پشتیبانی فوری مشتری را ارائه دهند، به سوالات پاسخ دهند، مشتریان را در فرآیند خرید راهنمایی کنند و در تنظیم استراتژی توسعه بازار و افزایش فروش نقش مهمی داشته باشند. با ارائه کمک شبانه روزی و توصیه‌های شخصی، چت بات‌ها می‌توانند تجربه کلی مشتری را بهبود بخشند و فروش را افزایش دهند.

بهبود پیش بینی فروش

یکی از راه حل‌های کلیدی برای افزایش فروش با هوش مصنوعی از طریق تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده است. اگرچه اکثر نمایندگان فروش با پیروی از بهترین شیوه ها، به صورت دوره‌ای پیش بینی‌های فروش را اجرا می‌کنند، داده‌های اخیر نشان داده است که اکثر نمایندگان فروش خود را به درستی پیش بینی نمی‌کنند.

با این حال، برای افزایش فروش با هوش مصنوعی و استفاده از ابزار‌های پیش بینی، به شما این امکان را می‌دهد که عدم دقت را در تیم فروش خود به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

پیش بینی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند برای پیش بینی تعداد کل معاملات جدید، تمدید‌ها و ریزش در یک دوره ثابت استفاده شود.

در مسیر افزایش فروش با هوش مصنوعی با تجزیه و تحلیل داده‌های مشتری و الگو‌های رفتاری، کسب و کار‌ها می‌توانند نیاز‌ها و ترجیحات مشتری را پیش بینی کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهند تا استراتژی‌ها و پیشنهادات بازاریابی خود را بر اساس آن تنظیم کنند. این رویکرد شخصی می‌تواند منجر به نرخ تبدیل بالاتر و افزایش وفاداری مشتری شود.

تعامل فروش را ساده و بهینه کنید

تعامل فروش شامل تمام تعاملات خریدار و فروشنده در فرآیند فروش است که از ارتباط اولیه تا حضور مشتری را در بر می‌گیرد. در این مسیر دو راه وجود دارد که هوش مصنوعی می‌تواند به شما کمک کند تا از داده‌ها و بینش‌ها برای ساده سازی این فرآیند استفاده کنید:

اول، هوش مصنوعی می‌تواند به شما در درک نیاز‌های مشتری و نکات مهم فروش کمک کند.

دوم، هوش مصنوعی تعاملات و تماس‌های مشتریان را شخصی سازی و اتوماتیک می‌کند.

جمع بندی

به منظور افزایش فروش با هوش مصنوعی و با ترکیب تحلیل‌های پیش بینی کننده، چت بات‌ها و استراتژی‌های قیمت گذاری پویا، کسب و کار‌ها می‌توانند تجارب مشتری را افزایش دهند، رشد درآمد را افزایش دهند و به موفقیت بلندمدت در بازار دیجیتال امروزی دست پیدا کنند. 

دیگر خبرها

  • طراحی و ساخت الکتروموتورهای توان بالای نیروگاهی بومی‌سازی شد
  • استفاده از توان دانش بنیانی کشور بسترساز افزایش ظرفیت تولید و فروش نفت و گاز
  • بیش از ۲۰۰۰ خانه محیط زیست کیفی‌سازی می‌شوند
  • کیت‌های قرائت از راه دور مصرف گاز و آب بومی سازی شد
  • راهکار‌های کلیدی افزایش فروش با هوش مصنوعی
  • خنثی سازی تحریم ها با تکیه بر دیپلماسی فعال انرژی محقق شد
  • جداسازی طیف اوتیسم از گروه کم توان ذهنی/متناسب سازی محتوای درسی برای دانش آموزان اوتیسم+فیلم
  • عایق‌های سیلیکونی برق فشار قوی بومی‌سازی شد
  • تاکید بر بهره برداری از ظرفیت بریکس برای خنثی سازی تحریم‌ها
  • دستگاه تعمیر نمایشگر تلفن همراه بومی‌سازی شد