Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:10:57 GMT

مربی ذوب‌آهن: بازیکنان ترس و اضطراب داشتند

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۲۹۴۶

مربی ذوب‌آهن: بازیکنان ترس و اضطراب داشتند

به گزارش ایرنا، میلیچ کرچیچ، مربی تیم ذوب‌آهن در نشست خبری پس از بازی برابر سایپا اظهار داشت: خیلی سخت است که بخواهم بعد از این بازی صحبت کنم چون در دقیقه آخر گل خوردیم. از نیمه اول شروع می‌کنم. در ۳۰ دقیقه اول بازی را کنترل و خوب کار کردیم. اما یک‌سری مشکل داشتیم تا خودمان را با شرایط زمین بازی وفق دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع هم نیمه خوبی بود.

وی در ادامه افزود: نیمه دوم هم خوب شروع کردیم ولی مثل همیشه و مثل چهار پنج بازی آخر در ضربات ایستگاهی و کرنر مشکل داشتیم. قبل از این بازی روی کارهای من تو من تمرین کردیم. بازهم ولی مشکل داشتیم. ذهنیت بازیکنان ما مشکل دارد. ما در دقایق آخر باید تمرکز می‌داشتیم. بعضی بازیکنان روی این ضربات ممکن است ترس داشته باشند. در حفظ نتیجه ترس و تنش و اضطراب داشتیم. باید روی این مساله کار کنیم.

مربی تیم ذوب‌آهن درباره شرایط شهاب گردان خاطرنشان کرد: ما دقیقا نمی‌دانیم که چه اتفاقی رخ داد. شهاب درد داشت و نمی‌توانست بازی را از ابتدا شروع کند. وقتی به اصفهان برسیم میزان دقیق مصدومیتش مشخص می‌شود. او بازیکن مهم و باتجربه ما هست. از این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد.

کرچیچ درباره وضعیت تیم ذوب‌آهن در آینده و همچنین خریدهای این تیم در نیم‌فصل دوم برای حل مشکلات گلزنی با نظر مدیر رسانه‌ای ذوب‌آهن صحبت نکرد.

برچسب‌ها ذوب آهن باشگاه سایپا اصفهان لیگ برتر فوتبال رحمان رضایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ذوب آهن باشگاه سایپا اصفهان ذوب آهن باشگاه سایپا اصفهان لیگ برتر فوتبال رحمان رضایی اخبار کنکور ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستر یونایتد در این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه و به خصوص سر جیم راتکلیف که به تازگی بخشی از سهام یونایتد را خریداری کرده است به صورت جدی به دنبال اخراج تنهاخ و انتخاب سرمربی جدیدی برای فصل آینده باشند.

جستجو برای پیدا کردن جانشین مناسب برای این مربی هلندی از چند ماه قبل آغاز شده بود اما به نظر می‌رسد که مدیران شیاطین سرخ در انتخاب گزینه مد نظرشان با مشکلات جدی مواجه شده‌اند و همین موضوع به دردسر بزرگی برای آنها تبدیل شده است.

روزنامه انگلیسی تلگراف خبر داده است که تصمیم نهایی درباره سرنوشت سرمربی منچستر یونایتد هنوز گرفته نشده و این احتمال وجود دارد که با توجه به نبود گزینه قابل توجه برای جانشینی او، تن‌هاخ به حضورش روی نیمکت منچستریونایتد ادامه دهد.

این در حالیست که پیش از این گفته شده بود توماس توخل و گراهام پاتر گزینه‌های اصلی مدیریت باشگاه منچستریونایتد برای هدایت این تیم در فصل آینده هستند اما هنوز توافقی با این دو مربی انجام نشده است و همین موضوع شانس تن‌هاخ برای ادامه حضور روی نیمکت این تیم را افزایش داده است.

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!