Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@23:48:01 GMT

کاهش ۵۱میلیارد دلاری ارزش فیس‌بوک و توئیتر

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۲۹۹۱

صراط: در کل ارزش بازاری فیس بوک و توئیتر دو شبکه بزرگ اجتماعی که حساب کاربری دونالد ترامپ را به دلیل تشویق به شورش و حمله به کنگره آمریکا مسدود کرده‌اند، طی ۲ روز ۵۱.۲ میلیارد دلار کاهش یافته است.

به گزارش مهر، شرکت‌های مختلف این صنعت نسبت به نقش دونالد ترامپ در شورش‌ها واکنش نشان داده و کمک‌های سیاسی خود را متوقف کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان فیس بوک و توئیتر واکنش شدیدتری نشان دادند. توئیتر حساب کاربری ترامپ را برای همیشه تعلیق کرد و مدت مسدودیت حساب وی در فیس بوک نیز نامشخص است.

هر دو شرکت نیز احتمال افزایش خشونت‌ها را دلیل اقدام خود ذکر کرده‌اند. اما روز دوشنبه ارزش بازاری فیس بوک ۴ درصد و روز سه شنبه ۲.۲ درصد دیگر کاهش یافت.

در پایان روز سه شنبه ارزش بازاری فیس بوک ۴۷.۶ میلیارد دلار کمتر از جمعه هفته قبل بود.

ارزش بازاری توئیتر نیز روز دوشنبه ۶.۴ درصد و روز سه شنبه ۲.۴ دیگر کمتر شد. در کل ارزش بازاری توئیتر ۳.۵ میلیارد دلار کاهش یافت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فیس بوک توئیتر پلتفرم دونالد ترامپ ترامپ کنگره آمریکا صراط ارزش بازاری فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۴۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس در انتهای معاملات سه‌شنبه

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در انتهای معاملات امروز ریزش نزدیک به ۵ هزار واحدی را تجربه کرده است، ارزش معاملات خرد عدد ۳,۸۸۹ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به میانگین هفتگی، افزایش قابل توجهی نداشته است. اما نسبت به میانگین ماهانه، ۱۵% کاهش داشته است.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۲,۸۷۷ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی با ثبت رقم ۷۰۳ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. در یک هفته گذشته بر شدت خروج هم نسبت به میانگین ماهانه افزوده شده است.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۱,۱۱۵ میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی از این صندوق‌ها است. خروج نقدینگی از این صندوق می‌تواند نکته مثبتی برای بازار سهام باشد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت برای چهارمین روز متوالی با ثبت رقم ۹۷ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها هم نسبت به میانگین ماهانه در حال افزایش است.

ارزش صف‌های خرید ۱۴۵ میلیارد تومان است که کاهش ۲۷۶ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی را نشان می‌دهد.همچنین ارزش صف‌های فروش هم با کاهش ۱۶۸ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی همراه بوده و در محدوده ۶۵۵ میلیارد تومان قرار دارد.

بیشترین ارزش معاملات را گروه فلزات اساسی با ثبت رقم ۳۷۴ میلیارد تومان (۱.۲ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است. پس از آن گروه‌های خودرویی با ارزش معاملات ۳۲۲ میلیارد تومان (۰.۹ برابر میانگین هفتگی) و شیمیایی با ارزش معاملات ۲۶۰ میلیارد تومان (۰.۹ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

گروه اطلاعات و ارتباطات با ارزش معاملات ۴۶ میلیارد تومان (۲ برابر میانگین هفتگی) بیشترین ارزش معاملات را نسب به میانگین هفتگی داشته است. پس از آن گروه کاشی و سرامیک با ارزش معاملات ۲۶ میلیارد تومان (۱.۵ برابر میانگین هفتگی) و گروه قند و شکر با ارزش معاملات ۳۵ میلیارد تومان (۱.۴ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

کد خبر 6079805 وحید بلالی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) موافقت دولت با کاهش مالیات بر ارزش‌افزوده کالا‌های اساسی
  • کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی
  • واردات ۸۰۰ میلیون دلاری قطعات موتورسیکلت با رشد ۴۰ درصدی
  • بهادری جهرمی: مالیات بر ارزش افزوده به یک درصد کاهش یافت
  • مالیات بر ارزش افزوده کالا‌های اساسی به یک درصد کاهش یافت
  • صادرات ۳۶۰ میلیون دلاری محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی
  • تجارت خارجی ۶۰.۸ میلیارد دلاری ایران با ۱۵ کشور دنیا
  • ارزش دلاری صادرات گمرک لرستان ۱۵۴ درصد افزایش یافت
  • ریزش ۴۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس در انتهای معاملات سه‌شنبه
  • نفت ۱۰۰ دلاری؛ دور یا نزدیک؟