Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:10:45 GMT

۱۰ پاسگاه محیط بانی جدید در کردستان ایجاد می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۳۱۲۵

۱۰ پاسگاه محیط بانی جدید در کردستان ایجاد می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فریبا رضایی روز جمعه در مراسم معارفه فرمانده یگان حفاظت استان در سنندج اظهار کرد: در حال حاضر هشت پاسگاه محیط بانی در استان فعال است و دو پاسگاه دیگر نیز در دست احداث است.

وی افزود: ۶۰۰ میلیون تومان برای تکمیل دو پاسگاه محیط بانی در شهرستان سروآباد و کامیاران نیاز است که امیدواریم از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تأمین و پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مطلوب در سال جاری، ملی شدن اعتبارات برای این دو پاسگاه بود و امیدواریم تا پایان سال جاری قرارداد اجرایی آنها با پیمانکاران منعقد شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست کردستان اعلام کرد: ۱۰ پاسگاه محیط بانی دیگر در استان هم در مراحلی از عمران، تعمیر، تجهیز و بهسازی است و راه اندازی هرچه سریع‌تر آنها در اولویت برنامه‌های این اداره کل است.

رضایی افزود: هم اکنون ۹۲ محیط بان در سطح استان مشغول به فعالیت هستند و تمام تلاش خود را برای تقدیر از خدمات شبانه روزی محیط بانان به کار خواهیم گرفت.

در ادامه این جلسه نیز زانیار نازدار به عنوان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کردستان معرفی شد و از خدمات طیب محمودی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5122855

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان محیط زیست محیط زیست کردستان فریبا رضایی محیط بان ویروس کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه گرگان بوشهر شهرکرد آلودگی هوا شهرستان کرج دهه فجر شیوع کرونا اقامه نماز جمعه تبریز پاسگاه محیط بانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک

سید سعید موسوی رئیس اداره حفاظت محیط زیست باغملک گفت: طی گشت و کنترل یگان حفاظت اداره محیط زیست باغملک در رودخانه سد جره به دو نفر صیاد غیر مجاز ماهی برخورد نموده که برخلاف قوانین شکار و صید و در فصل ممنوعه اقدام به صید ماهی نموده که متخلفین دستگیر و ماهی‌های صید شده و ادوات صید از متخلفین کشف و ضبط گردید. 

او می‌گوید: با توجه به فصل تکثیر و تخم ریزی ماهیان و سایر آبزیان در زیستگاه طبیعی هرگونه صید غیرمجاز با استفاده از تور یا قلاب ماهیگیری و ... ممنوع است و یگان این اداره به صورت شبانه روزی در حفظ و حراست از این ذخایر الهی بدون خستگی در تلاش هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور
  • راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • تفکیک از مبدا زباله سبب کاهش جمعیت سگ‌های ولگرد می‌شود
  • شهرداری‌های کردستان مدیریت دفن بهداشتی زباله را ندارند
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد