Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: در نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم و در دفاع عملکرد منسجم و منظمی داشتیم. در بخش حمله هم خوب بودیم. روی ضربات ایستگاهی و اوت درستی می‌توانستیم به گل برسیم، اما به دلیل کم تجربگی و غفلت گل اول را دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال در ادامه  نیمه اول خوب عمل کردیم.

تارتار در ادامه گفت: در نیمه دوم بازی را به خوبی آغاز کردیم و به گل مساوی هم رسیدیم. پس از آن هم سپاهان را کنترل کردیم، اما باز هم اسیر تجربه آن‌ها شدیم و توپی که با اشتباه از دست دادیم، منجر به گل دوم حریف شد. تا آن لحظه خوب بازی کردیم و پس از آن هم تیم ما برای گرفتن امتیاز حمله کرد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: سپاهان در ضدحملات موقعیت‌های خیلی خوبی به دست آورد که دروازه بان ما واکنش‌های خوبی نشان داد. آن‌ها می‌توانستند گل‌های بیشتری به ما بزنند. برای تیم خوب و بزرگ سپاهان در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم و به آن‌ها بابت پیروزی در این دیدار تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید

سپاهان ۲- ۱ پیکان/ پیروزی شیرین شاگردان نویدکیا در خانه

او درباره استفاده پیکان از بازیکنان جوان در فصل جاری عنوان کرد: ۷ بازیکن جوان از آکادمی خودمان به تیم بزرگسالان آمدند و به ما کمک می‌کنند. این برای ما ارزشمند است، دوست داریم همین روند را ادامه بدهیم و بازیکنان خوب را به تیم بزرگسالان اضافه کنیم تا بتوانیم جایگاهی که داریم را حفظ کنیم و حتی به رده‌های بالاتر برسیم بالاتر و بازی به بازی پیش برویم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پیکان لیگ برتر فوتبال سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی برابر شاگردان شان دایش یک چالش سخت دیگر برای لیورپول است. آنها که در ورزشگاه گودیسون پارک مهمان اورتون هستند، با گل برنتویت عقب افتاده‌اند.

در دقیقه ۶ بازی روی برخورد کالورت لوین با آلیسون بکر داور به سود اورتون پنالتی اعلام کرد اما پس از بازبینی صحنه به کمک VAR، مشخص شد که مهاجم اورتون در موقعیت آفساید به توپ رسیده و بدین ترتیب پنالتی رد شد.

در ادامه بازیکنان اورتون باز هم حملاتی داشتند تا اینکه بالاخره در دقیقه ۲۷ موفق شدند دروازه آلیسون را باز کنند. روی حمله ناموفقی از اورتون، رابرتسون صاحب توپ شد اما دفع توپ او به کورتیس جونز خورد و برگشت. در ادامه الکسیس مک‌آلیستر هم در مقابل دروازه نتوانست توپ را دفع کند و این بار توپ به برنتویت رسید. ضربه او ابتدا با سیو ناقص آلیسون بکر مواجه شد اما توپ آرام آرام به سمت دروازه رفت و سپس از خط گذشت تا تبدیل به گل اول اورتون شود.

در ادامه لیورپول شروع به حمله کرد اما تاکنون در جبران گل برنتویت ناکام بوده است.

برنتویت به اولین بازیکن اورتون پس از دمارای گری در سال ۲۰۲۱ تبدیل شد که موفق می‌شود مقابل لیورپول گلزنی کند. آنها ۴۳۸ دقیقه در گلزنی به لیورپول ناکام مانده بودند.

در صورتی که لیورپول در این دیدار در کسب سه امتیاز ناکام بماند آنها ۷۴ امتیازی می‌مانند و به نوعی باید با قهرمانی خداحافظی کنند.

دیگر خبرها

  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد