Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، باوجود تماس و ارتباط پیوسته فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) با باشگاه اوکلند، فدراسیون فوتبال نیوزیلند و کنفدراسیون فوتبال اقیانوسیه (OFC) در روزهای اخیر، الزامات مقامات نیوزیلند در ارتباط با قرنطینه از حیطه اختیارات فیفا فراتر رفته و در نتیجه رسیدن به راه حل برای این رفع این مشکل غیرممکن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیفا به همراه مقامات قطری، به منظور محافظت از سلامت و ایمنی تمامی افراد دخیل در این تورنمنت، پروتکل‌های پزشکی و امنیتی جامعی را اعمال خواهد کرد.

بدنبال انصراف اوکلند، جام جهانی باشگاه‌ها در سال ۲۰۲۰ با حضور تیم‌های الدحیل قطر، الاهلی مصر، بایرن مونیخ، اولسان هیوندای، تایگرز و برنده فینال جام لیبرتادورس که برای ۳۰ ژانویه(۱۱ بهمن‌ماه) برنامه ریزی شده است، برگزار خواهد شد.

براین اساس، بازی دور اول برگزار نخواهد شد و الدحیل رقابت خود را در این تورنمنت از دور دوم آغاز خواهد کرد.

فرمت و قالب رقابت‌ها بدون تغییر خواهد بود.

قرعه کشی برای تعیین تیم‌هایی که به مصاف یکدیگر خواهند رفت، سه شنبه هفته جاری در مقر فیفا واقع در زوریخ سوئیس برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها قطر جام باشگاه های جهان فیفا سوئیس بایرن مونیخ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قطر جام باشگاه های جهان فیفا قطر جام باشگاه های جهان فیفا سوئیس بایرن مونیخ اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین بار؛ میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی نخستین بار ایران میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد.   این مسابقات در بخش آقایان با حضور ۲۹ تیم و در بخش بانوان با حضور ۱۵ تیم برگزار می‌شود.   نخستین دوره مسابقات بین المللی تنیس ساحلی در دو هفته برگزار خواهد شد که هفته نخست ۶ تا ۹ اریبهشت و هفته دوم ۱۰ تا ۱۴ این ماه در جزیره کیش زمان بندی شده است.

دیگر خبرها

  • قاسم‌پور در چه شرایطی حضور در آلبانی را از دست می‌دهد؟
  • انصراف یک ملی‌پوش از اردوی تیم ملی
  • اردوی تیم ملی والیبال نشسته با حضور ۲ نماینده از قم برگزار می شود
  • گزارش فیفا از تیم‌های مدعی در آسیا برای صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان
  • گزارش فیفا درباره وضعیت ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • فیفا: ایران و ژاپن بخت‌های نخست صعود به جام جهانی فوتسال
  • شانس بالای نماینده خراسان رضوی برای حضور در المپیک
  • نخستین بار؛ میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی
  • جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش