Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@20:55:34 GMT

برد کنکو مقابل مولتی کافه

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۳۱۶۷

برد کنکو مقابل مولتی کافه

‎در ادامه لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم کنکو تهران امروز موفق به شکست مولتی کافه مشهد شد و سومین پیروزی فصل را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز ۲۶ دی ماه در ادامه لیگ تر بسکتبال بانوان، تیم‌های کنکو و مولتی کافه مقابل هم قرار گرفتند.

کنکو ۲۴ ساعت پس از اینکه برابر سپهرداد بازنده شد به مصاف تیم قعرنشین مولتی کافه مشهد رفت و با حساب ۵۹ بر ۴۷، یک شکست دیگر را به تیم مشهدی تحمیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی کنکو در کوارتر اول کنکو با بازی بهتر اجازه نداد مولتی کافه امتیازهای خود را دو رقمی کند و با نتیجه ۱۴ بر ۶ پیروز شد.

درکوارتر دوم، دختران مشهدی برای جبران کوارتر اول به میدان آمده بودند و این کوارتر را ۱۱ بر ۷ به سود خود پایان دادند.

در کوارتر سوم کنکو ۱۸ بر ۹ برنده شد و این کوارتر، نقش مهمی در پیروزی نهایی این تیم داشت.

سرانجام در کوارتر پایانی، مولتی کافه ۲۱ بر ۲۰ پیروز شد اما این برتری مقطعی، کمکی به نجات مولتی کافه نکرد.

فرناز خدامرادی از تیم کنکو توانست ۳۵ دقیقه حضور در میدان ۱۴ امتیاز، ۷ ریباند و ۵ توپ را برای خودت ثبت کرد. غزل ملکی نیز در ۳۲ دقیقه بازی برای کنکو ۱۴ امتیاز به دست آورد وبرای دل بدل یک ریباند کم داشت.

سمانه هرچگانی بازیکن باتجربه کنکو با ۱۵ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن زمین شد. عطیه نعمتی پور بازیکن مولتی کافه نیز ۱۴ امتیاز کسب کرد.

کد خبر 468741

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بسکتبال لیگ برتر بسکتبال بانوان بسکتبال زنان لیگ برتر بسکتبال فدراسیون بسکتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مولتی کافه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا قبل از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان به وضعیت تیمش و بازی عصر جمعه اشاره کرد. او در این خصوص گفت: «باید معذرت خواهی کنم بابت اینکه به کنفرانس نرسیدم. درباره بازی با فولاد می‌توانم بگویم که فوق‌العاده بازی سختی است. به طور کلی بازی کردن مقابل همه تیم‌های خوزستانی سخت است، مخصوصا با فولاد.»

او ادامه داد: «الان هم که آقای ویسی چند هفته‌ای است اضافه شده یک شاکله و انضباط خوبی گرفته و منضبط تر بازی می‌کنند. هفته‌های قبل از آقای ویسی تمرکزشان پایین بود و آشفتگی داشتند. برای هردو تیم بازی خیلی مهمی است.»

نویدکیا در پایان افزود: «چند هفته ای است که امتیازات زیادی از دست دادیم و دلمان می‌خواهد بازی خوبی انجام بدهیم و امتیاز بگیریم. بازی فوق‌العاده سختی است. امتیاز گرفتن از آن راحت نیست. تلاش می‌کنیم بازی خوبی انجام بدهیم و امتیاز بگیریم.»

دیگر خبرها

  • گلزن شمس آذر: برای ما جوان‌ها جو آزادی سنگین بود
  • استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)
  • قائمشهر حتی از برزیل هم امتیاز می‌خواهد
  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • برتری قاطع میزبان در بازی یکطرفه مقابل میانمار
  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • بسکتبال NBA | سیکسرز همان آش و کاسه را مقابل هیت قرار داد
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • هشدار زرد به پرسپولیس در آبادان، خاطره تلخ از فراز!
  • اوسمار نقطه قوت نکونام را هدف قرار داد!