Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: سید جلال ملکی با اعلام خبر تصادف شدید یک خودرو در بزرگراه یادگار امام (ره) اظهار کرد: ساعت ۱۴:۰۱ ظهر امروز (۲۶ دی)، یک مورد حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام (ره)، قبل از خیابان ایوانکی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش تسنیم، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با یک سرنشین (مردی حدوداً ۲۵، ۲۶ ساله)، حین حرکت به دلیل نامشخصی ضمن انحراف از مسیر اصلی، با گاردیل‌های میانی بزرگراه برخورد کرده، گاردیل‌ها شکسته شده و وارد خودرو شده بود.

وی تصریح کرد: شدت تصادف به حدی بود که هر دو پای راننده بر اثر ورود گاردیل‌ها قطع شده و پیش از رسیدن آتش‌نشانان این فرد احتمالاً توسط افراد عبوری از خودرو خارج شده و تحویل عوامل اورژانس شد.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان با تجهیزات در اختیار، قطعات خود را برش دادند، اندام‌های این فرد را لابه‌لای آهن‌پاره‌های خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند تا برای اعمال جراحی سریعاً به مرکز درمانی منتقل شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به بروز ترافیک سنگین در محل حادثه خاطرنشان کرد: در نهایت خودرو به محل امنی انتقال یافت و محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد.

وی یادآور شد: متأسفانه به همین سادگی و به دلیل یک بی‌احتیاطی یک حادثه روی داده و افراد آسیب‌های مالی یا حتی آسیب‌های شدید جسمی می‌بینند که منجر به قطع عضو یا مرگ می‌شود.

ملکی از رانندگان مخصوصاً رانندگان جوان خواست حین رانندگی بیشتر احتیاط کرده و با بی‌احتیاطی حین رانندگی، با زندگی خود و دیگران بازی نکنند.  

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حوادث حوادث رانندگی اورژانس آتش نشانی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌احتیاطی راننده کامیون، جان شهروند بجنوردی را گرفت

سرپرست پلیس راهور استان خراسان شمالی از تصادف کامیون با موتور سیکلت و فوت راکب موتور سیکلت در سه راه امام علی(ع) بجنورد خبر داد.

هادی پرویزیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد تصادف شدید بین خودروی کامیون دانگ فنگ با یک دستگاه موتورسیکلت در روز گذشته، بلافاصله گشت پلیس راهور و انتظامی و نیز عوامل امدادی به محل حادثه (سه راهی امام علی (ع)) اعزام شدند.

وی افزود: متأسفانه در این حادثه راکب موتورسیکلت بر اثر شدن جراحات وارده فوت شد و یک نفر دیگر دچار مصدومیت شد که بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سرپرست پلیس راهور استان خراسان‌شمالی با بیان اینکه علت این حادثه توسط کارشناسان راهور عبور از چراغ قرمز کامیون اعلام شده است از شهروندان خواست تا با رعایت قوانین و مقررات از وقوع اتفاقات تلخی از این دست جلوگیری کنند.

کد خبر 739363

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر در تهران
  • برخورد یک دستگاه خودرو پرشیا با تریلر تصادف مرگبار را رقم زد
  • فوت مرد میانسال در تصادف پرشیا و تریلر در تهران + عکس
  • جان‌ باختن راننده پرشیا در بزرگراه امام علی (ع) + تصاویر
  • عکس| حادثه برای راننده نیسان بر اثر وزش باد شدید!
  • تصادف در محور قوچان به چناران ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در محور کرمانشاه به اسلام آباد غرب با یک فوتی
  • نجات راننده خودروی پژو ۴۰۵ با تلاش آتش نشانان ارومیه
  • ۱ فوتی و ۲ مصدوم در برخورد زنجیره ای محور کرمانشاه به حسن آباد
  • بی‌احتیاطی راننده کامیون، جان شهروند بجنوردی را گرفت