Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@13:18:20 GMT

اشتغال ، ضامن امنیت اجتماعی در جامعه است

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۳۲۳۳

اشتغال ، ضامن امنیت اجتماعی در جامعه است

مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه شهرستان ورامین گفت: اشتغال ، ضامن امنیت اجتماعی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، غلامحسین هاشمیه مدیر عامل و عضو هیأت مدیره شهرک صنعتی سالاریه در دیدار با آقای بیات از مسئولین سازمان زندان های استان تهران عنوان داشت : امروز شهرک های صنعتی در خط مقدم جنگ اقتصادی بوده و با ایجاد اشتغال پایدار ضامن امنیت اجتماعی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمیه در ادامه افزود : جذب یک جوان بیکار بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی در جامعه را مرتفع مینماید و با اشتغال جوانان  باعث رفع موانع ازدواج  و فرزند آوری نیز می گردد .

رئیس شورای اندیشه ورز صنعت شهرستان ورامین بابت همکاری فی مابین ابراز علاقه نمود و ضمن تشکر از امام جمعه موقت شهرستان ورامین جناب آقای دکتر سید محسن محمودی بابت نگاه ویژه به تولید و صنعتگران و معرفی نیروی کار به شهرک صنعتی سالاریه  عنوان داشت: از ابتدای سال تا کنون قریب به ۷۰۰ نفر از طریق دفتر مدیریت شرکت خدماتی در واحدهای صنعتی جذب و مشغول بکار شده اند.
بیات مسئول رای باز بنیاد تعاون زندانیان استان تهران نیز در این جلسه بیان داشت : برای کاهش تبعات جرم  و آسیبهای بعد از بازداشت و زندانی شدن ، در تلاش هستیم بتوانیم با الگویی مناسب ضمن تربیت مددجویان در داخل ندامتگاه ها بخشی از نیاز های نیروی انسانی متخصص شهرکهای صنعتی را تامین کنیم .
وی  در ادامه از ایجاد کارگاه های تخصصی و فنی در ندامتگاه ها خبر داد و بیان داشت در فاز اول ۱۵۰۰ مددجو  ( رای باز  ) با جرائم طبقه بندی شده آماده تزریق به واحد های صنعتی هستند و همچنین مشوق هایی برای جذب این قشر با نظارت و کنترل مستقیم بنیاد زندانیان در نظر گرفته شده است .

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: اشتغال زندانیان ایجاد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید بدون فعالیت کارگران معنا و مفهومی ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی دهقان زاده ظهر پنجشنبه در نشست صمیمی با جامعه کارگری شهرستان بردسکن که در سالن اجتماعات فرمانداری بردسکن با حضور اعضای مربوطه برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: نقش کارگران در همه حوزه‌ها تأثیر گذار و چرخه تولید جامعه دست کارگران است.

فرماندار بردسکن افزود: کارگران در خط مقدم تولید هستند و به عنوان سربازان جنگ اقتصادی، با همه توان تلاش می‌کنند تا نیازهای کشور را برآورده سازند.

وی رشد و توسعه در همه حوزه‌ها را در توانمندی و استعداد کارگران تلاشگر و نوآور برشمرد و افزود: وظیفه ما مسؤولان هموار کردن مسیر تولید است تا با ایجاد زمینه‌های تولید و اشتغال، کمک کنیم تا آسایش خاطر و امنیت شغلی این قشر زحمت کش و ایجاد اشتغال برای فرزندان آنها مهیا شود.

دهقان زاده گفت: یک جامعه فعال و پویا مدیون زحمات کارگران خود است و حیات یک ملت بسته به کار و کارگر است و یکی از ارکان اصلی جهش تولید کارگران و کارفرمایان هستند.

فرماندار بردسکن با بیان اینکه تولید، اقتصاد را بارور می‌کند، اظهار کرد: اقتصاد وقتی که پویا شود جامعه را در همه حوزه‌ها توانمند می‌کند.

در ابتدای این نشست حسین غلامی، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بردسکن گزارشی از وضعیت واحدهای معدنی، تولیدی و صنعتی شهرستان بردسکن را ارائه و اظهار کرد: شهرستان بردسکن بیش از ۳۰ معدن فعال در حوزه فرآوری مس، طلا و آهن دارد و در بخش معادن زمینه اشتغال بیش از ۶ هزار نفر فراهم شده است که بیشترین اشتغال زایی در شهرستان بردسکن مربوط به حوزه معادن است و با فعالیت چند معدن دیگر و حوزه فرآوری آنها ظرف دو سال آینده اشتغال زایی در معادن به بیش از ۱۰ هزار نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

گفتنی است؛ در این نشست جامعه کارگری شهرستان بردسکن مسائل و مشکلات حوزه کارگری را مطرح کردند.

کد خبر 6088515

دیگر خبرها

  • جهش تولید بدون فعالیت کارگران معنا و مفهومی ندارد
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید