Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - مدیر عامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به انجام بیش از ۶ هزار مورد بازرسی از ساختمان های اداری در استان همدان به منظور اجرای طرح مدیریت انرژی و پایش مصرف گاز در ادارات دولتی، از قطع گاز ۴۰ ساختمان اداری در این استان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان همدان، عبدالله فیاض اظهار کرد: پس از ابلاغ دستورالعمل پایش مصرف گاز در ادارات دولتی، اجرای این دستورالعمل از ابتدای دیماه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیاض افزود : با هماهنگی استانداری همدان و فرمانداری ها گروه های بازرسی شرکت گاز استان همدان با مراجعه به ساختمان های اداری در استان همدان نسبت به سنجش دمای رفاه ادارات و بازرسی موتور خانه ها اقدام کردند. 

وی با اشاره به انجام بیش از ۶ هزار مورد بازرسی در استان همدان از ابتدای اجرای این طرح، گفت: در نتیجه بی توجهی به رعایت استاندارهای مورد نظر ۳۷۸ مورد اخطار قطع گاز صادر شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شركت گاز قطع گاز همدان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: این طرح به صورت در چهارمحال و بختیاری با  هدف ارتقای سلامت دهان و دندان آغاز شد.
افشین امیریان افزود: برگزاری همایش استانی هفته سلامت به منظور تجلیل از فعالین حوزه سلامت در بخش سفیران سلامت دانش‌آموزی و مراقبان سلامت، برگزاری پیاده‌روی عمومی کارکنان اداره کل و ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، معاینات غربالگری و پزشکی کارکنان اداره کل و همچنین ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، جزو برنامه‌های هفته سلامت و بهداشت در سطح ادارات خواهد بود.
وی افزود: ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان بی‌شک سرمایه‌گذاری مهمی برای نسل‌های آینده است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به آن توجه ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • تحول افق شهر نیویورک با برج ۶۲ طبقه جدید
  • شکایت سازمان بازرسی کل کشور از شورای شهر تهران