Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار اشتری گفت: گفتمان سازی و ترویج سبک زندگی شهدا در کاهش آسیب های اجتماعی کارگشا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار «حسین اشتری» روز گذشته با حضور در استان اصفهان و شرکت در برخی از برنامه های شهرستان ها، در گلنک زنی ستاد فرماندهی انتظامی شاهین شهر ومیمه اظهارداشت: امنیت، اقتدار و آرامش امروز کشور با رشادت های رزمندگان، ایثارگران و شهدای انقلاب اسلامی به وجود آمده و امروز حفظ این سرمایه وظیفه همگان است که نیروی انتظامی در این راستا نقش خود را ایفا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده ناجا، شیوع زندگی شهدا را عامل پیشرفت و سعادت جامعه بیان کرد و افزود:  گفتمان سازی و ترویج سبک زندگی شهدا در کاهش آسیب های اجتماعی کارگشا است.

 

وی ادامه داد: خانواده شهدا زینب گونه در برابر شهادت فرزندشان صبر کردند و ما امروز نیز باید سهم خود را در برابر این صبر و بردباری و نقش آفرینی خانواده شهدا ایفا کنیم.

 

سردار اشتری ولایت مداری، حفظ وحدت و تلاش برای خدمت به مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: حق این ملت همیشه در صحنه خدمت به آنان بوده و نیروی انتظامی نیز در این مسیر گام های اساسی را برمی دارد و نتایج نشان داده که رضایتمندی از این سازمان رو به افزایش است.

 

وی به انجام ماموریت های پلیس در تامین امنیت و آرامش کشور اشاره کرد و گفت: در دوران کرونا پلیس در کنار دیگر دستگاه ها و همسو با سیاست های ستاد کرونا تحت عنوان خادمان امنیت نقش خود را ایفا می کند و در این یک سال گذشته وظایف زیادی را بر عهده داشته است.

 

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: 420 هزار نیرو از آذرماه امسال تاکنون برای اجرای طرح های محدودیت تردد فعالیت داشته اند که این اقدامات در کنار دیگر ماموریت های این سازمان صورت گرفته است.

 

وی برخورد با افرادی که شایعه سازی در کشور دارند، تصریح کرد: شناسایی چهار هزار تارنما که شایعه سازی داشته اند و برخورد و جلوگیری از فعالیت های آنان در این راستا انجام شده تا آرامش مردم مورد تهدید قرار نگیرد.

 

اشتری افزایش 30 درصدی کشفیات مواد مخدر را از دیگر اقدامات امسال پلیس در مقایسه با سال قبل عنوان کرد و یادآورشد: بررسی های هوشمندانه، شناسایی باند اصلی توزیع مواد مخدر و تلاش بیشتر پلیس موجب دست یابی به این آمار شده است.

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: شایعه پراکنی خانواده شهدا مواد مخدر اصفهان زندگی شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه فرماندهی انتظامی کشور درباره اجرای «طرحِ نور»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در اطلاعیه شماره سه فرماندهی انتظامی کشور در خصوص "طرحِ نور" (عفاف و حجاب) آمده است:

با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ اکثرِ بانوانِ این مرز و بوم با مجریان قانون و حافظانِ امنیت در تعامل، همکاری و همراهی بودند. گزارش‌های میدانی و بررسی‌های دقیق با ابزارِ هوشمند نشان‌داده است که وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح مطلوب‌تر بوده و این شرایط در روزها و هفته‌هایِ آینده روندِ بهتر و مناسب‌تری خواهد یافت. بر این اساس اجرایِ طرحِ نور منطبق با خواست و ساختِ عمومیِ جامعه و مسئولین اجرایی کشور و بر اساس وظایف محوله به پلیس به عنوان مجری قانون در کنار دیگر مأموریت‌های امنیتی و انتظامی، تداوم خواهد داشت و برخی شیطنت‌هایِ رسانه‌ای توسط جریان سازیِ معاندین در اجرایِ سناریوهایِ ساختگی بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت. ناگفته پیداست که پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنشِ اشتباه احتمالی مأموران نیز برخورد خواهد شد. فضایِ فعلی و راهبردِ فراجا در شرایط کنونی حفظِ نظم و انضباطِ اجتماعی در قالبی ایجابی و تذکره‌ای است و صِرفاً با هنجارشکنانی که به حریم و حُرمتِ شهروندِ ایرانی تعدی می‌کنند برخورد قانونی توأم با دقت و حساسیت خواهد کرد.

در پایان ضمن تقدیر و سپاس از مأمورین وظیفه شناس پلیس که با سعه‌صدر و خویشتنداریِ توأم با اقتدار، در اجرای این مأموریت مهم تلاش می‌کنند، قدردان شما ملتِ فهیم و عزیز هستیم که همواره و پیوسته برای ارتقای امنیت روانی و اجتماعی جامعه با پلیس همگام و همراه هستید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطلاعیه و گزارش پلیس درباره اجرای طرح نور
  • اطلاعیه مهم فراجا درباره «طرحِ نور» (عفاف و حجاب)
  • فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است | جریان سازی معاندین بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت
  • اطلاعیه فرماندهی انتظامی کشور درباره اجرای «طرحِ نور»
  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • منظور از تاب‌آوری زنانه چیست؟
  • سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین