Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@20:01:51 GMT

مربی ذوب آهن: ذهنیت بازیکنانمان مشکل دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۳۲۷۲

مربی ذوب آهن: ذهنیت بازیکنانمان مشکل دارد

مربی ذوب آهن مشکل بازیکنانش را عدم تمرکز در دقایق پایانی دانست.

به گزارش ورزش سه؛ ذوب آهن در دقیقه 89 بازی امروز با سایپا، موفق شد بازی را یک بر یک کند اما در دقیقه 95 گل دوم را هم دریافت کرده و بازنده شد. میلیچ چرچیچ، مربی ذوب آهن به جای رحمان رضایی در نشست خبری پس از این بازی حضور یافت که صحبت های او را در ادامه می خوانید:  

 

بعد از این بازی خیلی سخت است که صحبت کنیم

 

بعد از این بازی خیلی سخت است که صحبت کنیم چرا که تیم حریف در دقایق پایانی گل زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی دقیقه اول بازی را خوب کنترل کرده و نمایش خوبی داشتیم. یک سری مشکلات برای تطابق خودمان با زمین بازی داشتیم. نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم، اما مثل همیشه و همچون چهار پنج بازی آخر در ضربات ایستگاهی و کرنر مشکل داشتیم. قبل از آن در ضربات ایستگاهی یارگیری نفر به نفر داشتیم و بعد از آن تغییراتی ایجاد کردیم ولی بازهم این مشکل را داشتیم.

 

ذهنیت بازیکنانمان یک مقدار مشکل دارد

 

ذهنیت بازیکنانمان یک مقدار مشکل دارد و در دقایق پایانی باید تمرکز بالایی داشته باشیم. برخی از بازیکنان شاید از ضربات دقایقی پایانی و حفظ نتیجه ترس و تنش و اضطراب داشته باشند. این یک مشکل ذهینتی است و باید روی آن کار کنیم.

 

مصدومیت شهاب گردان

 

دقیقاً نمی‌دانیم چه اتفاقی برای او افتاد، اما یک درد در پایش داشت و نمی‌توانست بازی را با حضور در ترکیب اصلی شروع کند. وقتی به اصفهان برگردیم، مصدومیت گردان را به طور دقیق بررسی می کنیم. او بازیکنی مهم و باتجربه برای ماست و در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ می دهد.

ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام پایانی ذوب‌آهن در آمل برای نیمه‌نهایی / تماشاگران کاله اجازه صعود می‌دهند؟

ایسنا/اصفهان تیم بسکتبال ذوب‌آهن که برای صعود به نیمه نهایی تنها یک برد دیگر نیاز دارد، چهارمین تقابل با کاله را امروز در خانه حریف برگزار خواهد کرد، در حالی که دیدار سوم دو تیم حواشی را در پی داشت.

سبزپوشان بسکتبال ذوب‌آهن که به‌عنوان تیم دوم جدول راهی رقابت‌های پلی‌آف شده بودند، در مسیر رسیدن به نیمه نهایی با کاله رقابت می‌کنند. ذوبی‌ها پیش از این سه دیدار برگزار کردند که در نتیجه دو بازی خانگی با پیروزی به پایان رسید و سومین بازی به سود کاله رقم خورد تا حساب کار دو بر یک شود تا نتیجه تیم صعودکننده به بازی چهارم کشیده شود.

البته دیدار سوم دو تیم که در آمل برگزار شد حواشی خاصی به دنبال داشت که دست ذوب‌آهن را به بیانیه‌نویسی باز کرد.

در این بیانیه ذوبی‌ها اتفاقات رخ‌داده بر سکوها را بازگو کرده و با انتشار فیلم‌ها نسبت به رفتار تماشاگران کاله و برخی اتفاقات واکنش نشان داد و می‌گویند برخلاف تشکیل جلسه کمیته انضباطی هنوز رأیی صادر نشده است.

حال شاگردان مهران حاتمی، امروز (دوشنبه ۲۷ فروردین‌ماه) در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل به مصاف کاله خواهند رفت تا در صورت پیروزی به نیمه نهایی صعود کرده و در غیر این صورت دیدار پنجم دو تیم در اصفهان تکلیف تیم صعود کننده را مشخص خواهد کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آرزوی ستاره لیورپول: شام خوردن با اسطوره‌های رئال
  • مصاحبه هاشمی‌نسب مشکل‌ساز شد
  • ستاره پرسپولیس چند بازی را از دست می‌دهد؟
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ستاره قرمز‌ها چند بازی را از دست می‌دهد؟
  • فابین بارتز، استاد بازی های روانی در ضربات پنالتی / فیلم
  • کرنر با هوش مصنوعی گل می‌شود
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!
  • حکم مهم سازمان لیگ به سود پرسپولیس!
  • گام پایانی ذوب‌آهن در آمل برای نیمه‌نهایی / تماشاگران کاله اجازه صعود می‌دهند؟
  • چپ پرسپولیس از کار افتاد! (عکس)