Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:43:23 GMT

سولسشر: پیروزی بر لیورپول اتفاق عجیبی خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۳۲۸۰

سولسشر: پیروزی بر لیورپول اتفاق عجیبی خواهد بود

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید تیمش تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بهترین عملکرد را مقابل لیورپول ارائه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد با سه امتیاز بیشتر نسبت به رقیب دیرینه خود یعنی لیورپول و بعد از پشت سر گذاشتن یک روند بسیار خوب پا به آنفیلد می گذارد. آخرین شکست شیاطین سرخ در ماه نوامبر و دیدار برابر آرسنال برمی گردد اما در عین حال سرمربی یونایتد می گوید اگر آنها لیورپول را شکست دهند این یک اتفاق شوکه کننده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد پیش از بازی حساس تیمش مقابل لیورپول گفت: " اگر به چند فصل گذشته نگاه کنیم، فکر می‌کنم پیروزی مقابل لیورپول می‌تواند اتفاق شوکه کننده ای باشد. موقعیت کنونی ما محصول تمام کار سختی است که در زمین تمرین انجام داده ایم. بازیکنان هر روز تلاش خود را انجام می دهند و ما احتمالاً لیاقت این را داریم که در این وضعیت باشیم.

 

 

 

 

فکر می‌کنم اگر شش هفته به عقب برگردیم هیچ کس به این فکر خواهد کرد که ما بتوانیم لیورپول را در آنفیلد شکست دهیم. ما مشتاقانه منتظر این بازی هستیم و امیدواریم که بتوانیم کار بزرگی انجام دهیم."

 

سولسشر در ادامه گفت: " من فکر می‌کنم هر تیمی در هر مسابقه ای فکر می کند که می تواند برنده شود. ما نیز می دانیم که می‌توانیم هر رقیبی را در هر روزی شکست دهیم. ارائه بهترین عملکرد برای ما احساس خوبی خواهد بود. به آن چیزی که رخ می دهد فکر نمی کنیم و فقط می خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

 

 

 

این یک امتحان واقعی برای مان محسوب می شود که ببینیم در چه موقعیتی قرار داریم. ما در زمان مصدومیت ها پیروز شدیم و در بسیاری از بازی های فشرده گل های زیادی به ثمر رساندیم. با این حال برای پیروزی در آنفیلد باید در بهترین فرم خود باشیم."

منچستر یونایتد لیورپول اوله گونار سولسشر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد لیورپول اوله گونار سولسشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم

کاپیتان لیورپول از شکست برابر اورتون بسیار ناراحت بود و به انتقاد از عملکرد همبازیانش پرداخت.

به گزارش ایسنا، لیورپول در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس یک شکست تلخ و ناامیدکننده را به دست آورد. قرمز پوشان آنفیلد در داربی مرسی‌ساید با دو گل برابر اورتون شکست خوردند تا از کورس قهرمانی عقب بمانند.

به نوشته اسکای اسپورت، ویرژیل فان‌دایک بعد از بازی گفت: از بسیاری جهات احساس ناکامی و ناامیدی داریم. باید به خودمان در آینه نگاه کنیم. این نمایش ناامیدکننده است. شاید بسیاری فکر کنند که همه تلاش خود را کرده‌اند اما این تیم باید به خود نگاه کند.

او ادامه داد: آیا به دنبال قهرمانی در لیگ جزیره‌اید؟ با این نمایش به هیچ وجه نمی‌توان قهرمان شد. اگر چنین شانس‌هایی به حریف بدهید و از فرصت‌های خود استفاده نکنید بدون شک شانس قهرمانی ندارید. بازی سختی بود و باید برای پیروزی در آن بسیار بهتر از این ظاهر می‌شدیم. باید برابر تیم‌هایی که برای سقوط‌نکردن می‌جنگند بسیار بهتر از این ظاهر شد. نیاز به تمرکز بیشتری داریم.

فان‌دایک در پایان گفت: در پایان باید بگویم که اصلا خوب بازی نکردیم. قبول این شکست سخت است. چنین بازی‌هایی همیشه مثل جنگ‌اند. به نظرم در بازی امشب خوب نبودیم و باید برای دیدار شنبه خودمان را آماده کنیم. اگر مثل دیدار امشب برابر اورتون بازی کنیم هیچ شانسی برای قهرمانی نداریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم