Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان: سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه برگزاری مرحله اول رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۵ که امروز در منطقه کویر مرکزی ایران برگزار شد؛ با بیان اینکه امروز رزم مشترک موشکی و پهپادی در ابعاد بسیار گسترده‌ای تمرین شد، گفت: بکارگیری حجم زیادی از پهپاد‌های تهاجمی رزمی مجهز به فناوری‌های پیشرفته هدایت و کنترل و هوش مصنوعی در هدف یابی و هدف زنی در کنار شلیک موشک‌های بالستیک و انهدام اهداف با دقت بسیار زیاد در مرحله اول رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۵ صحنه‌های باشکوهی از اقتدار و توان بازدارنده دفاعی ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر سلامی آزمون موفق فناوری‌های نوین در سیستم‌های هدایت و کنترل موشک و پهپاد و فرماندهی و کنترل بسیار دقیق صحنه عملیات مشترک راهبردی را از ویژگی‌های برجسته رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۵ توصیف و تصریح کرد: به فضل الهی امروز نیروی هوافضای سپاه به خوبی توانست با به کارگیری فناوری موشکی و پهپادی تمام هدف‌های مورد نظر در رزمایش را با دقت مورد اصابت قرار دهد.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر این که تصویر بسیار دل انگیزی از یک شکوه حماسی قدرتمند را در این رزمایش شاهد بودیم گفت: برای نیروی هوافضای سپاه امروز روز جدید و متفاوتی بود و من این دستاورد بزرگ را به رهبر بزرگ و عظیم الشأن انقلاب اسلامی، ملت ایران و همه هواداران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه آنچه امروز به پرواز درآمد اراده مستحکم ملت ایران برای دفاع از ارزش‌های حیاتی خود بود؛ پیام رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۵ را اقتدار و اراده مصمم جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از حاکمیت ملی، صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌ها برابر دشمنان اسلام و ایران توصیف کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: سرلشکر سلامی پیام رزمایش سپاه رزمایش پیامبر اعظم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ آشتیانی در پیام خود آورده است:

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای رئیسی
ریاست محترم جمهوری و رئیس شورای عالی امنیت ملی

سلام علیکم؛ همانگونه که مستحضرید در مسیر تحقق"وعده صادق" فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) و مطالبه ملت رشید ایران در پاسخ پشیمان کننده به اقدام نامشروع و تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و در اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی و هدایت های حکیمانه جناب عالی به عنوان رئیس این شورا، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اقدامی هماهنگ و دقیق با اجرای عملیاتی غرور آفرین، پاسخی تنبیهی به این رژیم جعلی و حامیان آن داده و نمایشی از اقتدار و غرور ملی را به منصه ظهور رسانده و بارقه ای از امید را در دل آزادگان جهان به ویژه ملت مظلوم و مقتدر فلسطین شعله ور ساختند.

بی شک آنچه به عنوان نکته متمایز و ممتاز این عملیات حماسی تجلی یافت هماهنگی کامل دولت انقلابی و مردمی و نیروهای مسلح پر افتخار بود که تصویری با شکوه از عزت و حکمت را در سایه امدادهای الهی به نمایش گذارد و بفرموده جناب عالی جلوه همراهی و همگرایی دیپلماسی و میدان را متجلی ساخت.

برخود لازم می دانم مراتب قدردانی مجاهدان و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی ایران اسلامی را ازحمایت های بی دریغ، راهبردی و همه جانبه جناب عالی به حضور تقدیم نموده و از خداوند تبارک و تعالی در سایه فرماندهی معظم کل قوا، عزت، اقتدار و سربلندی را برای ملت شریف ایران اسلامی مسئلت می نمایم.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896409

دیگر خبرها

  • «موزه دین و زندگی» در بلوار پیامبر اعظم (ص) ایجاد می‌شود
  • حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد مهار شد
  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان
  • با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • انجام بزرگترین تونل نوری در بلوار پیامبر اعظم(ص)/جانمایی بیش از ۲۰۰ المان شهری در قم
  • سرلشکر سلامی: تجهیزات نوین ارتش حاصل خلاقیت‌های این نهاد است
  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد