Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جلسه ی هیات مدیره جمعیت حامیان هواداران فوتبال در مرکز ملی فوتبال ایران با حضور نبی و براتی برگزار شد

نخستین جلسه ی هیات مدیره جمعیت حامیان هواداران فوتبال در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد.

به گزارش طرفداری، در این جلسه که با حضور اعضای هیات مدیره و بازرسین  منتخب سومین مجمع برگزارشد، پس از ارایه‌ی گزارشات مربوط به برگزاری انتخابات در مجمع سوم جمعیت، مسائل مالی و همچنین فضای مجازی توسط مسئولان ذیربط، با رای اعضای هیات مدیره افراد مشروحه ذیل برای سمت های مورد نظر به مدت چهار سال منصوب شدند؛        

۱) محمدرضا تهرانی به عنوان رییس هیات مدیره ۲) محمد ملازینل به عنوان مدیرعامل به مدت دو سال ۳) ساسان سیاح طاهری به عنوان نایب رییس اول هیات مدیره ۴) مسعود غفاری به عنوان خزانه دار

در ادامه به پیشنهاد رییس و تصویب اعضای هیات مدیره انتصاباتی به شرح ذیل صورت گرفت:                                                                                                                         

۱) احمدرضا چگنی به عنوان دبیر هیات مدیره، سخنگو و معاونت روابط عمومی و امور فرهنگی ۲) امیرساعد وکیل به عنوان معاونت حقوقی و امور بین الملل ۳) سامان علی عسگری به عنوان نماینده هیات مدیره در فضای مجازی ۴) فاطمه قویدل به عنوان معاونت بانوان ۶) روسای کانون هواداران باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتور به عنوان مشاوران جمعیت در امور هواداران ضمنا به پیشنهاد مدیرعامل و تصویب اعضای هیات مدیره آقای محمد قریشی به عنوان قائم مقام مدیرعامل منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 یاد آور می شود به پیشنهاد رییس هیات مدیره قرار شد نسبت به تشکیل کارگروه فضای مجازی و همچنین کمیته نظارت بر فضای مجازی اقدام شود که در خصوص اعضا و نحوه  اداره ی آن با‌ نظر اعضای هیات مدیره تصمیمات نهایی متعاقبا اخذ و اعلام خواهد شد.   

شایان ذکر است در انتهای جلسه مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال به همراه احمدرضا براتی رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون نیز حضور پیدا کردند و ابراز امیدواری کردند با توجه به اهتمام و کارایی جمعیت در اعتلای فرهنگ فوتبال کشور و تعاملات اثربخش فی مابین، احتمالا در سال آینده امکان عضویت جمعیت در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال میسر باشد. امکانات موجود و بر اساس مکاتبات و پیگیری های بعمل آمده برای حضور حداقلی تماشاگران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در استادیوم ها موافقت های لازم  را از مراجع ذیربط اخذ نمایند و البته در صورت بوجود آمدن این امکان، ابتدا در ورزشگاه آزادی و در صورت تثبیت، در سایر ورزشگاه‌های کشور نیز  این امر اجرا می شود.  

اخبار داغ 

عکس مهدی طارمی روی جلد روزنامه های پرتغال / عکس حمید درخشان در طرفداری: من و کالدرون مثل هم حرف زدیم، به من حمله کردند، به او آفرین گفتند! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل کلاس یان هونتلار و معنا کردن تعویض طلایی در بازی آژاکس و توئنته زیدان: فکر نمی کنم هواداران از هازارد خسته شده باشند؛ عواقب؟ می خواهید ادامه فصل را بیخیال شویم و رها کنیم؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ی هیات مدیره فضای مجازی اعضای هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد

سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس درباره ترکیب هیات مدیره این باشگاه به توافق رسیدند.

طرفداری | 6 بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) از سهام باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی خریداری کردند تا واگذاری 85 درصدی مالکیت پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی با موفقیت انجام شود.

بر اساس توافقی که بین بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس انجام شده، سه بانک رفاه، اقتصاد نوین و صادرات که سهام 5 درصدی از این باشگاه دارند، سهم خود در انتخاب هیات مدیره را به بانک شهر واگذار کردند تا به این ترتیب بانک شهر 3 عضو و بانک‌های تجارت و ملت نیز هر کدام یک عضو در هیات مدیره 5 نفره پیش‌روی سرخپوشان داشته باشند.

پروسه انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های مذکور امروز نهایی شد. طبق اعلام مدیرعامل بانک شهر هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل جاری به کارشان ادامه می‌دهند. بدین ترتیب تغییرات به پایان فصل موکول شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند