Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@09:40:14 GMT

زمان برگزاری لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۳۳۵۹

صراط: نحوه و زمان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در سال ۲۰۲۱ یکی از اصلی‌ترین مباحث کنفدراسیون فوتبال آسیا در هفته‌های گذشته بوده است.

به گزارش مهر، طبق آخرین تصمیمات AFC، قرار است فصل بعدی این مسابقات هم همانند سال ۲۰۲۰ به صورت متمرکز در یک کشور برگزار شود.

در این دوره از بازی‌ها که ۴۰ تیم حضور دارند (افزایش ۸ تیم نسبت به سال گذشته)، تیم‌های شرق و غرب آسیا به صورت مجزا با هم بازی می‌کنند و برترین‌های هر منطقه به فینال می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«سلطان آل علی» خبرنگار اماراتی در این ارتباط خبر داد مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب از ۱۴ تا ۳۰ آوریل (۲۵ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰) برگزار می‌شود. بازی‌های منطقه شرق هم از ۲۱ آوریل تا ۷ می (۱ تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.

هر تیم در مرحله گروهی ۶ مسابقه انجام خواهد داد، اما هنوز میزبان بازی‌های متمرکز مشخص نشده است.

در سال ۲۰۲۰ و به دلیل شیوع ویروس کرونا، این مسابقات به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار شد و تیم‌های اولسان کره جنوبی و پرسپولیس ایران قهرمان و نایب قهرمان شدند.

پرسپولیس، تراکتور، استقلال و فولاد چهار نماینده ایران در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا هستند. استقلال و فولاد باید ابتدا در مراحل مقدماتی و پلی آف بازی کنند و در صورت پیروزی برابر حریفان خود، به مرحله گروهی راه خواهند یافت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزش فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا صراط لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در منطقه شرق آسیا برگزار شد امروز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی میزبان یوکوهاما مارینوس ژاپن بود که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر اولسان به پایان رسید.

تک گل اولسان در این دیدار را «لی دونگ گیونگ» در دقیقه ۱۹ به ثمر رساند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در منطقه غرب آسیا برگزار خواهد تیم فوتبال العین امارات میزبان الهلال خواهد بود اما این بازی به دلیل شرایط بد جوی در امارات و سیل شدید که قرار بود دیروز برگزار شود لغو و به امروز ساعت ۱۹:۳۰ موکول شد.

کد خبر 6081193

دیگر خبرها

  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان شکست ناپذیری الهلال ، پیروزی نامطمئن اولسان
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ تعویق مصاف العین با الهلال به چهارشنبه
  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد
  • دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد