Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمیه هرسال شیعیان را به یاد بانوی دو عالم و مصائب شهادت ایشان می‌اندازد که برای دفاع از امام زمان خود در کوچه‌ها سیلی خوردند و فرزند کوچکشان بر اثر فشار بین در و دیوار سقط شد. در این روزها هر شیعه سعی می‌کند در حد توان خود اقدام به انجام کاری برای رسیدن به فرج حضرت ولیعصر(عج) کرده و ظهور ایشان را از درگاه خداوند طلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

بهترین راهکار برای تعجیل در فرج امام زمان (عج) چیست؟

از این رو شیعیان جمعه‌ها در فراق امام حَی و حاضرشان، برای سلامتی او دعا می‌کنند و تعجیل در ظهورش را از خداوند درخواست می‌کنند. این جمعه نیز بسیاری از کاربران فضای مجازی، با انتشار هشتگ «اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج» دلنوشته‌های خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند و با امام زمانشان عاشقانه درد دل کردند.

در ادامه تعدادی از دلنوشته‌های عاشقان مهدی موعود را مشاهده خواهید کرد:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام زمان ظهور امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین حضور شهید بهروز واحدی در روضه حضرت علی اصغر+فیلم

بهروز واحدی از نیروهای سپاه قدس روز گذشته در راه دفاع از حریم اهل‌ بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، بهروز واحدی از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج روز گذشته در راه دفاع از حریم اهل‌ بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید.

گفتنی است این شهید عزیز روز گذشته همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان براثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

داغداری امت اسلام دراثر جنایت صهیونیست نسبت به زنان غزه

از شهید واحدی یک فرزند 2 ساله به یادگار مانده است. فیلمی که در ادامه مشاهده خواهید کرد آخرین حضور این شهید به همراه فرزند خردسالش در روضه حضرت علی اصغر(ع) است.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • شهدای غزه، میهمان ضیافت‌ تهران‌اند یا میزبان؟
  • شروع برداشت گندم در مناطق گرمسیری کشور
  • آخرین حضور شهید بهروز واحدی در روضه حضرت علی اصغر+فیلم
  • بهترین زمان آموزش زبان دوم برای کودکان چه سنی است؟
  • یادواره خانگی شهید حادثه تروریستی کرمان در یزدان آباد
  • «آفتاب غریب» منتشر شد
  • میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مبارک
  • دانشگاه لاهور پیشگام واقعیت مجازی در پاکستان
  • ۱۰ گروه عجیب و غریب فضای مجازی ایران را تسخیر کرده‌اند