Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@13:59:52 GMT

خداحافظی در رختکن؛ سرمربی نساجی برکنار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۳۴۰۱

خداحافظی در رختکن؛ سرمربی نساجی برکنار شد

فرصت نساجی به وحید فاضلی برای بهبود نتایج این تیم با تساوی در خانه مقابل ماشین سازی تمام شد و این سرمربی از سمتش برکنار شد.

به گزارش ایسنا، نساجی قائمشهر در ادامه نتایج ضعیف خود در این فصل، در خانه مقابل تیم انتهای جدولی ماشین سازی با تساوی یک بر یک متوقف شد تا با ۹ امتیاز در رده چهاردهم جدول جای بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این اتفاق، فرصت هیات مدیره به وحید فاضلی به پایان رسید و این مربی عصر امروز با حضور در رختکن از شاگردانش خداحافظی کرد تا به زودی سرمربی جدید معرفی شود.

هیات مدیره این باشگاه بعد از نتایج ضعیف نساجی، دو هفته قبل جلساتی به منظور تصمیم گیری درباره آینده این تیم داشت که قرار شد دو هفته دیگر به وحید فاضلی فرصت داده شود اما نساجی در هر دو بازی خانگی خود ناکام بود و یک شکست مقابل صنعت نفت و یک تساوی برابر ماشین سازی متحمل شد.

سرمربی جدید این تیم طی ۴۸ ساعت آینده معرفی خواهد شد. از مجید جلالی، سرمربی سابق این تیم به عنوان محتمل‌ترین گزینه نام برده می‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/003D8l

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!

به گزارش ورزش سه، دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی جمعه 7 اردیبهشت برگزار خواهد شد و تیم‌های صعود کرده به این مرحله برای صعود تلاش خواهند کرد.

جای خالی نساجی در این مرحله به چشم می‌آید و احتمال شگفتی‌سازی در این جام را از آن ها گرفته است، شکست نساجی مازندران با آلکاراز مقابل آلومینیوم اراک این امکان را از ساکت الهامی گرفت تا مجدد همراه با نساجی در جام حذفی شگفتی‌ساز باشد.

الهامی سابقه قهرمانی با نساجی در جام حذفی را دارد اما حذف زودهنگام پیش از پیوستن این مربی باعث شد تا تمرینات این تیم با تمرکز روی لیگ برتر و بازی‌های حساس برای بقا خواهد بود.

بازیکنان این تیم زیر نظر ساکت الهامی تمرین با نشاطی را پشست سر گذاشتند و پس از پیروزی مقابل تراکتور با انگیزه خاصی آماده بازی با ذوب آهن می‌شوند.

دیگر خبرها

  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • جشن و پایکوبی بازیکنان اینتر در رختکن پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم