Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مزارع مجاز تولید رمز ارز در جنوب کشور, که در روزهای اخیر با درخواست توانیر فعالیت خود را متوقف کرده است، در یکی از قبوض مصرفی خود, بیش از ۴۰ میلیارد تومان تعرفه مصرف برق دارد.

در روزهای اخیر با بروز قطعی های متعدد برق در نقاط کشور, بار دیگر موضوع فعالیت مجاز و غیرمجاز تولید کنندگان رمز ارز به تیتر خبرها تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا روز گذشته محدحسن متولی زاده, مدیرعامل توانیراز توقف دو هفته ای فعالیت تولیدکنندگان مجاز رمز ارز در کشور به درخواست این شرکت و همینطور برخورد با تولید کنندگان غیرمجاز رمزارز خبر داد .

این مقام مسئول همچنین در سخنان خود, از همکاری یک مزرعه بزرگ تولیدکننده رمزارز در جنوب کشور که با مجوز قانونی درحال فعالیت بود به منظور توقف فعالیت خبر داد.

صنعت برق ایران ,

اخیراً‌در فضای مجازی قبضی منتسب به فعالیت این مزرعه مجاز تولید رمز ارز منتشر شده که پس از رسانه ای شدن این قبض و مبلغ قابل توجه 40میلیارد تومانی بدهی برقی این مزرعه تولید رمز ارز, شرکت برق منطقه ای کرمان, اطلاعیه ای در این خصوص صادر کرد.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

"1ـ مشترک مذکور با سرمایه گذاری مشترک ایران و چین و پس از اخذ مجوز تاسیس از سازمان صنعت ،معدن و تجارت و انجام سرمایه گذاری در جهت انجام تعهدات فنی ابلاغی از طرف شرکت توانیر و براساس شرایط اتصال مطابق با آیین نامه تکمیلی تعرفه های برق به شبکه متصل شده است.
2ـ نحوه محاسبه هزینه انرژی مصرفی این مراکز بر اساس مصوبه هیئت محترم وزیران و بر اساس مقررات تامین برق مراکز استخراج رمز ارز ها برابر با بهای برق صادراتی می باشد و با در نظر گرفتن تخفیفات مربوط به اتصال به شبکه انتقال محاسبه می گردد.  به منظور مدیریت مصرف در ماههای گرم سال با نرخ دو برابر و در 8 ماه غیر گرم با نصف نرخ برق صادراتی محاسبه می گردد.
لازم به ذکر است شرایط مذکور برای کلیه مراکز تولید ارز دیجیتال دارای مجوز ، یکسان می باشد.
3 ـ آنچه در صورتحساب دوره هشتم سال 99 مشترک شرکت سرمایه گذاری ایران و چین در فضای مجازی منتشر گردیده است، طبق آیین نامه تکمیلی تعرفه های برق و دستورالعمل های اجرایی متعاقب آن محاسبه و اعمال گردیده و طبق روال جاری برای کلیه مشترکین صنعتی چنانچه مشترک تمام یا بخشی از آن را نپردازد ، به عنوان بدهکاری در دوره بعد آورده شده  و بر اساس مقررات موجود ، مشمول تعرفه تأخیری می گرددکه در صورت عدم پرداخت ، از طریق روش های قانونی نسبت به وصول مطالبات اقدام می گردد.
4 ـ با توجه به سیاست های وزارت نیرو در تأمین برق مشترکین خانگی ، علی الخصوص در فصل سرد سال ، با توجه به محدودیت بوجود آمده ناشی از کمبود سوخت نیروگاههای کشور ، پس از هماهنگی های انجام شده و به منظور حفظ پایایی شبکه برق کشور مشترکین صنعتی ملزم  به کاهش بار مصرفی خود گردیدند که مصرف بزرگترین مشترک رمز ارز کشور در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان نیز از تاریخ 24 دی 99 به طور کامل قطع گردید.
در پایان به مردم شریف استان این اطمینان را می دهیم که خدمتگزاران مردم در صنعت برق استان به صورت شبانه روزی درحال فراهم نمودن شرایطی به منظور جلوگیری از قطع برق ناخواسته مشترکین در سطح استان می‌باشند و در این راه به دعای خیر شما مردم نجیب ، فهیم و ولایی استان محتاج می باشیم.
روابط عمومی شرکت برق منطقه ای کرمان"/تسنیم

---

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا

با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی، غرفه شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا در مالزی برپا شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوازم پزشکی و دارویی مالزی،  ۱۰ شرکت ایرانی تازه‌ترین تولیدات خود را در حوزه لوازم پزشکی و دارویی عرضه کرده بودند که مورد توجه بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان از کشور‌های مختلف قرار گرفت.

در این راستا، شرکت‌هایی از تایلند، هنک کنگ و میانمار از دارو‌ها و مکمل‌های دارویی تولید ایران استقبال کردند.
همچنین انواع لوازم جراحی اورتوپدی، ویلچر‌های فوق سبک با طراحی زیبا و متناسب با حجم و وزن بیمار و دستاورد‌های حوزه فناوری زیستی مورد توجه خریداران عمده این بازار قرار گرفت.

به گفته مدیر اجرایی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوازم پزشکی و دارویی مالزی، ایران، فرانسه و لتونی با ارائه صد‌ها دستاورد ویژه در حوزه داروسازی، تجهیزات و لوازم پزشکی برای نخستین بار به عنوان میهمانان ویژه در این نمایشگاه بزرگ شرکت کردند.

کاون تصریح کرد: محصولات ویژه شرکت‌های جمهوری اسلامی ایران در بخش دارو، لوازم جراحی اورتوپدی و توانبخشی مثال زدنی است و به نظر من به زودی جایگاه خوبی را در بازار‌های مالزی و منطقه جنوب شرق آسیا پیدا خواهد کرد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و دارویی تا ۳۱ فروردین ماه با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت فعال از ۱۵ کشور دنیا برگزار شد.

این نمایشگاه سالانه فرصتی برای تبادل دانش و تجربه و ارائه فناوری‌های نوین حوزه پزشکی میان ۱۰ کشور عضو اتحادیه آسه آن است.

دیگر خبرها

  • فعالیت بزرگترین واحدِ تولید شویندهِ جنوبشرق با همت کارآفرینِ کرمانی
  • ایجاد منطقه مشترک اقتصادی مالزی و سنگاپور
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • بزرگترین رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین آغاز شد
  • پنج دهه تلاش، 14 هزار نفر اشتغال و تولید سالانه 58 میلیون قطعه خودرو در کروز
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا
  • کارگروه مشترک همکاری اتاق بازرگانی و وزارت کار تشکیل می‌شود
  • حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در راستای مردمی‌سازی اقتصاد یزد