Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شاگردان فاطمه صادقی که در دیدار نخست خود و در دور برگشت این رقابت‌ها، مقابل پالایش گاز ایلام با نتیجه تساوی در سنندج متوقف شده بودند در اندیشه جبران اختلاف امتیاز با صدر جدول برآمدند که با برد امروز ۱۶ امتیازی شده و جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در بازی قبل خود و در دوره رفت انتخاب تا مقابل تیم سارگل برد پرگلی داشت و با نتیجه پنج بر صفر این تیم را با شکست داده بود.

قضاوت میدان امروز را سلما رضوی بر عهده داشت و مهشید گودرزی، مهشید گودرزی، فاطمه نصر، سحر بی‌باک کمک داور و رقیه پرتوی ناظر این دیدار بود. هلاله عبداللهی، محروم این هفته رقابت‌های لیگ برتر بود که در دیدار هفته قبل در برابر پالایش گاز ایلام کارت قرمز دریافت کرده بود و نتوانست در برابر بوشهری‌ها به میدان برود.

زهرا قنبری کاپیتان تیم وجان با به ثمر رساندن ۲ گل در این بازی ۱۱ گله شد و سنگربان این پریسا گراوندی بود، گلنوش خسروی غزاله بنی طالبی، غزاله صالحی‌پور، فاطمه راستگو به عنوان مدافع در میدان حضور داشتند و هافبک‌ها هم فاطمه امیری، فاطمه شعبانی و فاطمه صفا راستگو بودند و سمیه خرمی، فاطمه مخدومی و زهرا قنبری حمله‌های تیم را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ایران وچان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نماینده ایران برابر عمان در کاپ آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم هاکی روی یخ «آیس باکس» که به نمایندگی از ایران در مسابقات کاپ آزاد ترکمنستان شرکت کرده است، امروز پنجشنبه مقابل تیم عمان به برتری ۶ بر صفر دست پیدا کرد.

نماینده کشورمان در دیدار نخست مقابل بحرین با نتیجه ۸-۱ به پیروزی رسید. در دومین دیدار به مصاف تیم ملی ترکمنستان رفت و نتیجه را به این تیم واگذار کرد و سومین بازی خود مقابل عمان را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت.

آیس باکس فردا با ازبکستان به رقابت می پردازد.

کد خبر 6081989

دیگر خبرها

  • پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • بازگشت عربستان به مسابقات با کسب پیروزی مقابل استرالیا
  • دومین پیروزی تیم آیس باکس در جام آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • پیروزی کویت مقابل بحرین؛ ایران صدرنشین شد
  • سردار آزمون به میلان رسید
  • پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها
  • دومین پیروزی تیم هاکی روی یخ آیس باکس در کاپ آزاد ترکمنستان
  • پیروزی نماینده ایران برابر عمان در کاپ آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • برتری ۲ برابری پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت در آبادان
  • پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم