Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین روز از مرحله دوم مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته با برگزاری سه دیدار پیگیری شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در سومین روز از مرحله دوم بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان، گرامیداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، تیم سپیدرود رشت به مصاف شهرداری ارومیه رفت که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم سپیدرود رشت به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی امروز تیم مس شهر بابک کرمان برابر شهرداری گنبد به میدان رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

در آخرین دیدار نیز تیم ذوب‌آهن اصفهان برابر پالایش نفت آبادان قرار گرفت که این بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود ذوب‌آهن خاتمه یافت.

مرحله دوم مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان، گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، با صدور مجوز از سوی ستاد ملی کرونا، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با حضور هفت تیم از روز چهارشنبه 24 دی ماه به میزبانی شهر تهران آغاز شده است.

اول بهمن؛ برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران پارالمپیک

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال نشسته والیبال نشسته لیگ برتر والیبال نشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال

فصل ناامیدکننده باواریایی ها با گل کیمیش زنده شد.

دیدار برگشت بایرن مونیخ و آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۱-۰ باواریایی ها به پایان رسید. شاگردان توماس توخل در مجموع با برتری ۳-۲ راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

یوشوا کیمیش که تک گل ارزشمند بایرن مونیخ در این بازی را به ثمر رساند، در نهایت به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او علاوه بر گلزنی در این بازی، ۴ موقعیت گلزنی ایجاد کرد و ۹۳٪ پاس صحیح به ثبت رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • پیروزی تیم هندبال سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر
  • بازیکنان رم، برد مقابل میلان را به ایوان اندیکا تقدیم کردند / عکس
  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • استقلال و از دست رفتن برتری سرنوشت ساز!