Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید ناظمی دبیر کمیته قضایی فدراسیون تکواندو عصر امروز (جمعه ۲۶ دی ماه) در جمع خبرنگاران، درباره رفتار هادی ساعی در حاشیه لیگ اظهار داشت: ایشان از قهرمانان و مدال آوران المپیکی ما هستند که کاش این موضوع درباره اش روی نمی‌داد و آن اقدام را انجام نمی‌دادند. به هر حال، پس از ماجرا، اظهارات ایشان در دو صفحه دریافت و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: آقای ساعی از آقای بابایی که از اساتید و مظلومین تکواندو کشور هستند، عذرخواهی و طلب حلالیت کردند که مکتوب نیز شده است. اما ما بایستی در این باره تصمیم گیری می‌کردیم که به همین دلیل، نشستی را با اعضای کمیته قضایی برگزار کرده و مبادرت به صدور رای شد. به هر حال، در این ماجرا جامعه مدنی و ورزش کشور خواهان برخورد و اقدام بودند.

ناظمی عنوان کرد: به دلیل رفتار مغایر با اخلاق حسنه و نظم عمومی و اظهارات خلاف آقای هادی ساعی، یک رای در سه بخش صادر شد. اولا، از امروز ایشان حق ورود و شرکت در مسابقات کشوری و لیگ را ندارند. دوما، یک سال محروم از تمامی فعالیت‌ها در لیگ خواهند بود. سوما، مبلغ یک صد میلیون ریال نیز جریمه شده اند.

دبیر کمیته قضایی فدراسیون تکواندو گفت: البته، نظر اعضا بر صدور رایی به مراتب سنگین‌تر بود که در پایان، این مجازات نهایی شد. البته، آقای ساعی می‌توانند ظرف ۷۲ ساعت، به مرجع تجدیدنظر در این باره اعتراض داشته باشند.

به گزارش فارس، در حاشیه لیگ تکواندو، هادی ساعی قهرمان جهان و دارنده سه مدال المپیک بعد از اینکه وارد سالن مسابقات شد، مصطفی بابایی دبیر سازمان لیگ به حاضران اعلام کرد که این قهرمان وارد شده است. ولی بعد چند لحظه صدای سیلی و فریاد‌های هادی ساعی در فضای سالن پیچید که روی سر یک نفر (دبیر سازمان لیگ) فریاد می‌کشد که چرا اسم مرا دیر اعلام کردی!

با حکم کنونی، ساعی که مدیر فنی تیم ملیبزرگسالان کشور است، این سمت را از دست نداده و فقط حق حضور در لیگ را ندارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: هادی ساعی پارسی خبر محرومیت فدراسیون تکواندو هادی ساعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی ۵ باشگاه لیگ برتری

کمیته انضباطی آرای خود را درباره تخلف برخی از تیم‌های لیگ برتری صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل توهین تماشاگرانش به مقامات رسمی و غیررسمی در دیدار برابر نساجی مازندران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

* مسابقه تیم‌های فولاد خوزستان و هوادار لیام تهران برگزار شد و از سوی میلاد فاندر مدیر رسانه‌ای تیم هوادار لیام تخلفاتی مبنی بر نقص اصولی کلی رفتار رخ داد. وی باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است. (با توجه به یک جلسه محرومیت تعلیقی ناشی از رأی شماره ۱۲۱۸، پس از قطعیت این دادنامه، محرومیت در لیگ برتر به اجرا در خواهد آمد).

مهرداد طهماسبی مربی تیم هوادار لیام به دلیل نشر اکاذیب از طریق کنفرانس خبری بعد از بازی به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدیدنظر است.

باشگاه فولاد خوزستان به دلیل داشتن شش بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.

باشگاه هوادار لیام تهران به دلیل داشتن شش بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.

* مسابقه تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان برگزار و از سوی فرشاد بختیاری‌زاده مربی تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی منجر به اخراج شد، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت شش ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

باشگاه استقلال خوزستان به دلیل پرتاب نارنجک توسط تماشاگرانش در چند نوبت و نقض اصول کلی رفتار باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

* دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان اصفهان برگزار شد و از سوی شجاع خلیل‌زاده، بازیکن تیم تراکتور تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

باشگاه تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار (نقض مقررات بازی) رایگان اعلام کردن بلیت بیش از ظرفیت حضور باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدیدنظر است.

کد خبر 747218

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!
  • جریمه نقدی ۵ باشگاه لیگ برتری
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر
  • کاپیتان آبی ها: قصد اهانت نداشتم ؛ از جریمه ۳۰۰ میلیونی جا خوردم!