Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@06:05:30 GMT

امسال می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۳۸۲۴

امسال می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم

مهاجم سپاهان با بیان اینکه امسال شرایط تیم نیز به گونه است که می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشم، گفت: از این بابت از کادرفنی و هم تیمی‌هایم قدردانی می‌کنم امیدوارم و تلاش خواهیم کرد تا همین گونه ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سجاد شهباززاده پس از پیروزی تیمش برابر پیکان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی خیلی سختی برایمان بود به ویژه در نیمه اول که با این اوت دستی‌ها واقعاً عجیب و غریب بود سعی می‌کنم با احترام صحبت کنم اما واقعاً بود؛ ۲۰ اوت دستی از هر جا که پیش می‌آمد، روند بازی را خراب کرده بود و ما نیز نمی‌توانستیم به آن شکل دهیم چون هر وقت می‌خواستیم بازی را در اختیار بگیریم، یک اوت دستی از زمین خودشان می‌زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اوت ها کار ما را سخت کرد و روی بازی در نیمه اول تأثیر گذاشت، نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم سه امتیاز را از این بازی سخت بگیریم.

مهاجم سپاهان در خصوص گلزنی خود در دیدار امروز و رسیدن به صدر جدول گلزنان، خاطرنشان کرد: برای موفقیت تلاش کرده ایم امسال شرایطم خیلی خوب است و برای موفقیت تیم تلاش می‌کنم.

وی با بیان اینکه امسال شرایط تیم نیز به گونه است که می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشم، اضافه کرد: از این بابت از کادرفنی و هم تیمی‌هایم قدردانی می‌کنم امیدوارم و تلاش خواهیم کرد تا همین گونه ادامه دهیم.

شهباززاده در پاسخ به این سوال که به نظر او در باکس خطرناک‌تر از بیرون محوطه جریمه است؟ تصریح کرد: فرقی نمی‌کند در بازی‌های قبل نصف-نصف بیرون باکس هم بازی کرده‌ام و هر جا زمین باشم، سعی می‌کنم به دروازه نزدیک شده و به فکر گلزنی هستم.

کد خبر 468759

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ورزش ایران سپاهان تیم فوتبال سپاهان فوتبال ایران سازمان لیگ فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد

مهدی قایدی در فصل جاری با پیراهن اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته و از بهترین بازیکنان این تیم و لیگ امارات بوده است. او بازیکن الاهلی است و در این فصل به صورت قرضی در اتحاد کلباء بازی می‌کند.

درخشش این بازیکن ریزنقش ایرانی باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشتش به الاهلی برای فصل بعد زیاد باشد. روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات درباره وضعیت قایدی برای فصل بعد نوشت: قایدی در اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته است، اما هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نیست و باشگاه در این زمینه تصمیمی نگرفته است. سرمربی الاهلی باید درباره بازگشت قایدی نظر بدهد که هنوز رای نهایی‌اش را اعلام نکرده است.

این روزنامه اماراتی درباره پیشنهاد‌هایی که برای مهدی قایدی ارائه شده است، نوشت: تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی به الاهلی برای جذب مهدی قایدی داده نشده است و همه آنچه در رسانه‌ها آمده، گمانه‌زنی است و صحت ندارد.

پیش از این رسانه‌های عربی اعلام کرده بودند مهدی قایدی پیشنهاد‌های خارجی بسیار خوبی دارد و حتی بحث حضورش در پورتو و جایگزینی‌اش با مهدی طارمی مطرح شد که اسپورت ۳۶۵ امارات چنین خبر‌هایی را رد کرد.

دیگر خبرها

  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • جهاد تبیین امسال در راس امور قرار گیرد
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • تاکید بر لزوم استفاده کمتر از پلاستیک