Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:16:23 GMT

میلان با یک غایب بزرگ در دربی دلامادونینا

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۳۹۵۰

میلان با یک غایب بزرگ در دربی دلامادونینا

کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا محرومیت یک جلسه ای جان لوئیجی دوناروما در جام حذفی را تایید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، میلان سه شنبه شب در چهارچوب رقابت های مرحله یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا همان جام حذفی به مصاف تورینو رفت؛ مسابقه ای که شاگردان استفانو پیولی در آن با سختی زیادی مواجه شدند اما نهایتاً حریف خود را در ضربات پنالتی شکست دادند تا راهی مرحله بعد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استفانو پیولی، سرمربی میلان در این مسابقه از جان لوئیجی دوناروما در ترکیب اصلی خود استفاده نکرده بود اما یک اتفاق عجیب در جریان مسابقه رخ داد؛ جایی که در نیمه دوم بازی جان لوئیجی دوناروما از روی نیمکت به شدت نسبت به تصمیم داور مبنی بر اعلام نکردن پنالتی برای میلان معترض شد تا داور کارت قرمز را به او نشان دهد.

 

 

 

 

طی روزهای گذشته گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با احتمال بخشش دوناروما مطرح شد اما اکنون تایید شده که این بازیکن باید یک جلسه محرومیت خود را پشت سر بگذارد و به این ترتیب او در دیدار حساس مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل اینتر غایب خواهد بود تا دربی سرنوشت ساز دلا مادونینا را از دست داده باشد.

 

گفتنی است دیدار این دو تیم میلان و اینتر در چهارچوب رقابت های کوپا ایتالیا 12 روز دیگر و در ورزشگاه سن سیرو برگزار خواهد شد.

آث میلان جان لوئیجی دوناروما

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان جان لوئیجی دوناروما جان لوئیجی دوناروما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت، اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

دیگر خبرها

  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • قهرمانی اینتر جلو چشم هواداران میلان
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • بنرهای هواداران میلان و اینتر در دربی دلامادونینا؛ از اتهام دزدی تا کابوس
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم