Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر بسطامی عصر جمعه در مسجد صاحب الزمان شهرستان چوار، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم چوار و تبریک شهرستان شدن چوار، از تلاش‌های مسئولان کشوری و استانی به ویژه استاندار ایلام در این راستا تقدیر کرد.

وی در ادامه به رایزنی‌های خود در راستای دعوت از مسئولان کشوری برای حضور در استان اشاره کرد و عنوان کرد: در این مدت تلاش کرده‌ام که با دعوت از مسئولان کشوری برای استان گامی مثبت بردارم و با بهره گرفتن از ظرفیت مسئولان کشوری؛ بلکه مقداری از محرومیت و درد و رنج استانم کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم استان در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود به بودجه ۱۴۰۰ اشاره کرد و آن را در طول تاریخ این استان بی‌نظیر عنوان کرد و تلاش‌های استاندار را در این عرصه قابل تقدیر و محوری برشمرد.

بسطامی، همچنین اساس کار مجلس شورای اسلامی را بر اساس منشور مدیریتی مقام معظم رهبری بر سه محور حرکت مبتنی بر عدالت برای تمام اقشار جامعه، توجه به اقتصاد و معیشت مردم عنوان کرد.

وی، بر تحقق مطالبات مردمی و رفع مشکلات و چالش‌های فراروی معیشت آنان تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها ارگان‌های استانی در راستای استقرار ادارات خود در سطح شهرستان چوار، با تمام توان خود ورود کنند.

بسطامی در ادامه به رفع مشکلات و چالش‌های سطح شهرستان و استفاده از توان و ظرفیت استانی برای اعتلای شهرستان چوار و تلاش و همدلی مردم و مسئولان برای تحقق اهداف و برنامه‌ها به پایان رساند.

نماینده مردم استان به مشکل آب روستاهای چوار اشاره کرد و گفت: مشکل روستاهای آب در دستور کار مسئولان قرار گرفته شود تا مشکل روستاهای شهرستان چوار مرتفع شود.

کد خبر 5122903

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری نماینده ایلام در مجلس آبرسانی ایلام ویروس کرونا شیراز آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه بوشهر شهرکرد آلودگی هوا شهرستان کرج دهه فجر شیوع کرونا اقامه نماز جمعه قزوین مسئولان کشوری شهرستان چوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت کنند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدحسن عاملی شامگاه سه‌شنبه در دیدار نوروزی اعضای شورای اداری استان اردبیل در دفتر امام جمعه اردبیل اظهار کرد: عاقبت بخیری و خداجویی در خدمت به خلق خدا است و رضایت الهی را باید در رضایت خدا جست.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم خاطرنشان کرد: مسئولان با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت و برای تسهیل کارهای آن‌ها با جدیت تلاش کنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با تبریک سال نو گفت: همچنان که توصیه شده دو روزِ انسان نباید مثل هم باشد، سال نوی ما هم باید با سال گذشته متفاوت و رو به پیشرفت باشد.

عاملی با بیان اینکه عاقبت بخیری و خداجویی در خدمت به خلق خدا است، افزود: فرصت خدمت نعمت خداوند به شما مسئولان است پس در رفع گرفتاری مردم تلاش کنید تا خدا از شما راضی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: کار اداری وظیفه است و شما مسئولان علاوه بر اینکه به این وظیفه خود درست عمل کنید، بلکه کار را برای رضای پروردگار انجام دهید.

آیت‌الله عاملی با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلاب محرومان است، بیان کرد: مسئولان باید حامی و پشتیبان محرومان باشند و به آن‌ها خدمت کنند.

وی گفت: با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، لازم است مسئولان و مدیران استان اردبیل با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت و برای تسهیل کارهای آنان با جدیت تلاش کنند.

کد خبر 6063181

دیگر خبرها

  • تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد
  • تلاش مجاهدانه مسئولان و مردم پیش نیاز جدی برای تحقق شعار سال
  • زیرساخت‌های فرهنگی در احداث پارک‌ها مدنظر قرار گیرد
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • صدور دستور قضایی در راستای حل مشکل آب شرب رودسر
  • همه باید برای تحقق شعار سال تلاش کنیم
  • مسئولان با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت کنند
  • رفع مشکل آب آشامیدنی شهر اردکان
  • رئیسی: مشکلات با دستور حل نمی‌شود
  • شعار جهش تولید سرلوحه کار و تلاش مسئولان قرار گیرد