Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین مجید ناظمی دبیر کمیته قضایی فدراسیون تکواندو عصر امروز (جمعه ۲۶ دی ماه) در جمع خبرنگاران، درباره رفتار هادی ساعی در حاشیه لیگ اظهار داشت: ایشان از قهرمانان و مدال آوران المپیکی ما هستند که کاش این موضوع درباره اش روی نمی داد و آن اقدام را انجام نمی دادند. به هر حال، پس از ماجرا، اظهارات ایشان در دو صفحه دریافت و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آقای ساعی از آقای بابایی که از اساتید و مظلومین تکواندو کشور هستند، عذرخواهی و طلب حلالیت کردند که مکتوب نیز شده است. اما ما بایستی در این باره تصمیم گیری می کردیم که به همین دلیل، نشستی را با اعضای کمیته قضایی برگزار کرده و مبادرت به صدور رای شد. به هر حال، در این ماجرا جامعه مدنی و ورزش کشور خواهان برخورد و اقدام بودند.

ناظمی عنوان کرد: به دلیل رفتار مغایر با اخلاق حسنه و نظم عمومی و اظهارات خلاف آقای هادی ساعی، یک رای در سه بخش صادر شد. اولا، از امروز ایشان حق ورود و شرکت در مسابقات کشوری و لیگ را ندارند. دوما، یک سال محروم از تمامی فعالیت ها در لیگ خواهند بود. سوما، مبلغ یک صد میلیون ریال نیز جریمه شده اند.

دبیر کمیته قضایی فدراسیون تکواندو گفت: البته، نظر اعضا بر صدور رایی به مراتب سنگین تر بود که در پایان، این مجازات نهایی شد. البته، آقای ساعی می توانند ظرف ۷۲ ساعت، به مرجع تجدیدنظر در این باره اعتراض داشته باشند.

در حاشیه لیگ تکواندو، هادی ساعی قهرمان جهان و دارنده سه مدال المپیک بعد از اینکه وارد سالن مسابقات شد، مصطفی بابایی دبیر سازمان لیگ به حاضران اعلام کرد که این قهرمان وارد شده است. ولی بعد چند لحظه صدای سیلی و فریادهای هادی ساعی در فضای سالن پیچید که روی سر یک نفر (دبیر سازمان لیگ) فریاد می‌کشد که چرا اسم مرا دیر اعلام کردی!

با حکم کنونی، ساعی که مدیر فنی تیم ملیبزرگسالان کشور است، این سمت را از دست نداده و فقط حق حضور در لیگ را ندارد.

کد خبر 579473 برچسب‌ها تکواندو هادی ساعی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تکواندو هادی ساعی هادی ساعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی از بازی با فولاد محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی پس از دیدار آلومینیوم اراک در هفته نوزدهم لیگ‌ برتر مقابل شمس آذر قزوین نسبت به اشتباهات داوری در این مسابقه گلایه کرد و با وجود اینکه اظهارات تندی انجام نداده بود، اما حالا از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به یک جلسه محرومیت و جریمه 100 میلیون تومانی نسبت به وی داده شد.

این کمیته در فدراسیون فوتبال عنوان کرده مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد که رای صادر غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

همچنین در ادامه این رای عنوان شده: «ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.»

بنابراین، سیدمجتبی حسینی در دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس روی نیمکت تیمش حضور دارد، اما در مسابقه هفته آینده لیگ برتر برابر فولاد خوزستان باید از جایگاه نکات فنی لازم را به بازیکنان تیمش عنوان کند.

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • تیشه به ریشه آنها بزنید و تمام!