Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@11:56:17 GMT

صعود مس رفسنجان قطعی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۴۰۴۶

صعود مس رفسنجان قطعی شد

رئیس فدراسیون والیبال امروز (جمعه) در سالن بسیج تهران حضور یافت و از نزدیک نظاره‌گر دیدار دو تیم دسته یکی مقاومت بسیج و فولاد خراسان شد.

به گزارش برنا؛ پنجمین روز دور برگشت مرحله مقدماتی بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (جمعه) با برگزاری هشت دیدار به صورت متمرکز در دو شهر تهران و چالوس پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال عصر امروز و همزمان با دیدار دو تیم مقاومت بسیج و فولاد خراسان وارد سالن بسیج تهران میزبان این مسابقه شد.

تاکید و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسابقات، نظارت بر نحوه برگزاری لیگ دسته یک مردان و حضور در بین بازیکنان و مربیان این مسابقات، از جمله اهداف دکتر محمدرضا داورزنی برای حضور در سالن بسیج تهران بود.

شهرام عظیمی سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال نیز داورزنی را در بازدید از سالن و تماشای مسابقه لیگ دسته یک، همراهی کرد.

لیگ دسته یک مردان امروز (جمعه) با برگزاری هشت دیدار در تهران و چالوس پیگیری شد و تیم‌های تخت جمشید مرودشت، سروقامتان همدان، مس رفسنجان، فولاد خراسان، عقاب ملل اردبیل، سامسونگ قائم‌شهر، پاس گرگان و زنده‌یاد باقرزاده برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

پاس گرگان از گروه دوم روز گذشته به عنوان نخستین تیم صعودش به مرحله پلی‌آف قطعی شده بود و با نتایج کسب شده امروز نیز تیم مس رفسنجان از گروه نخست صعودش قطعی شد.

از سوی دیگر صعود نکردن تیم‌های مقاومت بسیج، ملوان تهران، شهرداری جوان ارومیه و تخت جمشید مرودشت فارس از گروه اول، رعد پدافند قم و اسپرت هوشیار تبریز از گروه دوم، مسجل شده است.

 

جدول گروه یک لیگ دسته یک مردان در پایان پنجمین روز دور برگشت مرحله مقدماتی بدین شکل است:

در گروه یک از بین چهار تیم‌ هوادار تهران، سروقامتان همدان، فولاد خراسان و اشتادسازه که در جایگاه‌های دوم تا پنجم جدول قرار دارند، سه تیم سهمیه پلی‌آف به دست خواهند آورد.

 

جدول گروه دوم لیگ دسته یک مردان در پایان پنجمین روز دور برگشت مرحله مقدماتی به شکل زیر است:

در گروه دوم رقابت بسیار نزدیک است و از بین شش تیم عقاب ملل اردبیل، زنده‌یاد باقرزاده، صنایع اردکان، خوش‌سیما آمل، سامسونگ قائم‌شهر و ایرانشید چالوس که در حال حاضر در رتبه‌های دوم تا هفتم جدول هستند، سه تیم به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد.

 

نتایج کامل دیدارهای پنجمین روز دور برگشت لیگ دسته یک مردان به قرار زیر است:

 

گروه اول:

شهرداری جوان ارومیه صفر – تخت جمشید مرودشت فارس 3 (20 بر 25، 22 بر 25 و 18 بر 25)

سروقامتان همدان 3 – اشتادسازه 2 (20 بر 25، 25 بر 22، 23 بر 25، 25 بر 23 و 15 بر 10)

مس رفسنجان 3 – هوادار تهران یک (21 بر 25، 25 بر 17، 25 بر 22 و 25 بر 20)

مقاومت بسیج یک – فولاد خراسان 3 (17 بر 25،‌ 25 بر 20، 21 بر 25 و 17 بر 25)

 

دیدار دو تیم مس رفسنجان و هوادار تهران دو کارت زرد و چهار کارت قرمز داشت که سهم هر تیم دو کارت قرمز و یک کارت زرد بود.

 

گروه دوم:

عقاب ملل اردبیل 3 – خوش‌سیما آمل یک (25 بر 22، 21 بر 25، 25 بر 22 و 25 بر 14)

سامسونگ قائم‌شهر 3 – اسپرت هوشیار تبریز 2 (24 بر 26، 24 بر 26، 25 بر 21، 25 بر 16 و 15 بر 7)

پاس گرگان 3 – ایرانشید چالوس یک (25 بر 23، 20 بر 25، 25 بر 22 و 25 بر 20)

رعد پدافند قم 2 – زنده‌یاد باقرزاده 3 (18 بر 25، 33 بر 31، 25 بر 23، 19 بر 25 و 10 بر 15)

مسابقه تیم‌های عقاب ملل اردبیل و خوش‌سیما آمل نیز دو کارت زرد و سه اخراجی از ست و بازی داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قهرمانی داورزنی لیگ والیبال حاج قاسم سلیمانی لیگ دسته یک مردان عقاب ملل اردبیل فولاد خراسان مقاومت بسیج مس رفسنجان گروه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در حالی در ورزشگاه کوپه داغ عشق آباد برگزار شد که کیفیت نامطلوب چمن مصنوعی این ورزشگاه آسیب های زیادی روی پای بازیکنان ایرانی رقم زد.

این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید. مهدی قایدی (۵+۴۵) تک گل این بازی را برای ایران زد.

اگرچه هواداران فوتبال ایران انتظار داشتند برد پرگل ایران تکرار شود اما همین پیروزی و کسب دهمین امتیاز نیز باعث شد صعود ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در فیفادی فروردین ماه قطعی بشود.

تیم ملی فوتبال ایراان با کسب این پیروزی با ۱۰ امتیاز در صدر گروه E دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ قرار گرفت تا صعود زودهنگام خود به دور نهایی را قطعی کند.

به این ترتیب امیر قلعه‌نویی می‌تواند در دو بازی پایانی با خیال راحت‌تری از بازیکنان جوان حاضر در اردو برای باتجربه‌ شدن نسل جدید استفاده کند.

دیگر خبرها

  • امروز دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • صعود چهار تیم قطعی شد / شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • قطعی شد: تیم ملی، سال 2027 در خاک عربستان
  • صعود چهار تیم قطعی شد/ شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی
  • زنده از وضعیت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا
  • صعود امیری به نیمه‌نهایی/ چهارمین مدال قطعی شد
  • اولین صعود آسیا رقم خورد: استرالیا!
  • لغو بازی با کره شمالی، صعود ژاپن قطعی شد