Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونی را از این به بعد به عنوان یک سرمربی خواهیم دید.  

وین رونی عملا از دنیای بازیگری خداحافظی کرد و از این به بعد یک سرمربی است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، عصر امروز بود که دربی کانتی اعلام کرد وین رونی به صورت رسمی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده، این یعنی بازنشستگی وازا در سن 35 سالگی پس از سال ها حضور در بالاترین سطح فوتبال و کسب آخرین تجربه به عنوان  مربی-بازیکن در دربی کانتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونی در مصاحبه خود با BBC گفت:

تبدیل شدن به یک سرمربی تمام وقت حس فوق العاده ای دارد. کاری است که می خواهم انجام بدهم و برای آن آماده هستم. حس می کنم آینده من در مربیگری است. دوران بازیگری محشری داشتم. چیزی را تغییر نخواهم داد. امیدوارم بتوانم از خودم تاریخچه ای در مربیگری برجای بگذارم. حضور در اورتون در دوران کودکی ام یک رویا بود که به واقعیت تبدیل شد. منچستریونایتد مهم ترین بخش از دوران حرفه ای من است، حضور طولانی مدت در یکی از بزرگترین باشگاه های جهان. از این بابت سپاسگزارم. بازگشت به اورتون و حضور در دی سی یونایتد و دربی کانتی به منظور کمک به این تیم ها بود. خاطراتم در منچستریونایتد؟ کسب اولین مدال قهرمانی لیگ برتر برای تیم ما یک لحظه بزرگ بود. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی پس از 2 شکست در فینال هم برایم لحظات خاصی بودند. 

وین رونی در دوران بازیگری اش توانست نخستین بازی اش را برای اورتون در 16 سالگی (2002) انجام دهد. پس از درخشش در گودیسون پارک و حضور در یورو 2004، رونی با مبلغ 27 میلیون پوند به منچستریونایتد منتقل شد تا رکورد گرانترین انتقال یک بازیکن نوجوان جهان شکسته شود. ستاره انگلیسی 13 سال در اولدترافورد حضور داشت و طی این مدت توانست به افتخارات زیر دست پیدا کند و تبدیل شود به بهترین گلزن تاریخ شیاطین سرخ. 

5 لیگ برتر، 4 کمیونیتی شیلد، 3 لیگ کاپ، 1 جام حذفی، 1 لیگ قهرمانان اروپا، 1 لیگ اروپا، 1 جام باشگاه های جهان

همچنین بخوانید:

وین رونی به عنوان سرمربی دربی کانتی منصوب شد / رسمی

 

اخبار داغ 

عکس مهدی طارمی روی جلد روزنامه های پرتغال / عکس حمید درخشان در طرفداری: من و کالدرون مثل هم حرف زدیم، به من حمله کردند، به او آفرین گفتند! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل کلاس یان هونتلار و معنا کردن تعویض طلایی در بازی آژاکس و توئنته زیدان: فکر نمی کنم هواداران از هازارد خسته شده باشند؛ عواقب؟ می خواهید ادامه فصل را بیخیال شویم و رها کنیم؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دربی کانتی وین رونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران به همکاری خود با قهرمان لیگ ترکیه پایان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسلوبودان کواچ، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران، پس از قهرمانی در لیگ برتر ترکیه با تیم هالک بانک آنکارا به همکاری خود با این تیم پایان داد.

تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان

کواچ در فصل 24-2023 با به خدمت گرفتن بازیکنانی مثل اروین انگاپت، نیمیر عبدالعزیز و گوردون پرین به عنوان قهرمانی لیگ ترکیه و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • برتری 3-2 منچستریونایتد مقابل میلان در شب بریس کاکا و وین رونی (24 آوریل 2007) / فیلم
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟