Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۴:۰۱ امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام قبل از خیابان ایوانکی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اعلام شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان سریعاً از دو ایستگاه به محل اعزام شدند و مشاهده کردند یک دستگاه خودروی ۲۰۶ با گاردریل برخورد کرده است، افزود: این خودرو که یک سرنشین حدوداً ۲۵ ساله داشت به دلایل نامعلومی با گاردریل‌های کنار اتوبان برخورد کرده و متأسفانه هر دو پای راننده از بدنش جدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: قبل از اینکه آتش نشانان به محل برسند، عابرین این فرد را از داخل خودرو به بیرون آوردند.

ملکی با بیان اینکه بنابراین آتش نشانان سریعاً با تجهیزاتی که داشتند قطعات خودرو را برش دادند و دو پای قطع شده را بیرون آوردند، گفت: این فرد و اندام‌های قطع شده تحویل اورژانس داده شد تا به مراکز درمانی منتقل شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع یک آتش‌سوزی مرگبار در محله مجیدیه شمالی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: ساعت 11:13 دقیقه امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان واقع در خیابان حسینی محله مجیدیه شمالی به سامانه 125 اطلاع‌رسانی آتش‌نشانی گزارش داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، ماموران آتش‌نشانی خیلی زود راهی محل حادثه شدند و در آنجا مشاهده کردند، خانه‌‌ای که در طبقه سوم  یک ساختمان 4 طبقه قرار دارد دچار آتش‌سوزی شده است. آتش‌نشانان در نخستین گام با اجرای یک عملیات منسجم وارد آنجا شدند و  مهار را حریق کردند.

دستگیری 2 قاتل اجاره‌ای به‌جرم قتل زن جوان در روز ولنتاین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی متذکر شد: آتش‌نشانان پس از اینکه حریق را مهار کردند با جسد سوخته یک مرد میانسال 60 ساله مواجه شدند که با تایید عوامل اورژانس مرگ وی تایید شد.

ملکی خاطرنشان کرد: پس از پایان عملیات ایمن‌سازی آتش‌نشانان محل حادثه را تحویل ماموران نیروی انتظامی دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند