Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضا فرخ شاهی  اظهار کرد: در راستای ترویج مبانی اهل بیت همایش سادات عظیم شأن کرمانشاهی همزمان با سراسر کشور روز یکشنبه ۲۸ دی ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

او  با اشاره به اینکه این همایش برای نهمین سال در کرمانشاه برگزار می‌شود، افزود: این همایش برای نخستین بار به دعوت آیت الله میبدی در کرمانشاه انجام گرفت و از آن موقع هر سال در روز شهادت حضرت زهرا (س) این همایش برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر همایش سادات عظیم شأن کرمانشاهی، بیان کرد: این مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در روز شهادت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها ساعت ۹:۳۰ صبح از مقابل مسجد آیت الله میبدی در خیابان مطهری کرمانشاه آغاز و به صورت دسته عزاداری به سمت مسجد جامع کرمانشاه حرکت می‌کند.

فرخ شاهی بیان کرد: در این مراسم صد‌ها نفر از سادات با پرچم‌های سبز به سمت مسجد جامع کرمانشاه حرکت می‌کنند تا مظلومیت این بانوی بزرگوار را نشان دهند.

او گفت: سادات عظیم شأن کرمانشاهی در این مراسم بخشی از وصیت نامه حضرت زهرا سلام الله علی‌ها را که به حضرت علی (ع) می‌فرمایند: یا علی سلام مرا تا روز قیامت به فرزندانم برسان را قرائت خواهند کرد.
انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه اطهار قرآن و عترت سادات عظیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم روزه داری که بعد از اذان صبح به وطن می‌رسد از نظر حضرت آیت الله خامنه‌ای

حضرت آیت الله خامنه‌ای، حکم رسیدن روزه‌دار به وطن خود بعد از اذان صبح را بیان کردند.

به گزارش ایسنا، متن پرسش و پاسخ حضرت آیت الله خامنه ای به آن به شرح ذیل است:

اگر فردی در ماه رمضان قبل از اذان صبح به قصد سفر از وطن حرکت کند و بعد از اذان صبح به مقصد برسد، آیا روزه‌اش صحیح است؟

در فرض سؤال اگر چنین فردی پیش از ظهر به وطنش برسد یا به جایی برسد که می‌خواهد ده روز در آنجا بماند، چنانچه کاری که روزه را باطل می‌کند انجام نداده باشد، روزه‌اش صحیح است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ریل گذاری مسیرسرمایه‌گذاری بخش خصوصی درآذربایجان غربی
  • ۱۷۱۷۶ کرمانشاهی در طرح پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود
  • حکم روزه داری که بعد از اذان صبح به وطن می‌رسد از نظر حضرت آیت الله خامنه‌ای
  • روز دهم فروردین، روز یادآوری حماسه عظیم مردم یزد در براندازی رژیم شاهنشاهی و یوم الله ۱۲ فروردین روز حیات طیبه انقلاب اسلامی
  • از سرمایه عظیم جذب زائر در قم استفاده شود
  • برگزاری رویداد ملی «همپای طوفان» در کرمانشاه
  • آکادمی گردشگری خوراک در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • چرا امام حسن (علیه السلام) را مجتبی و کریم اهل بیت می‌گویند؟
  • همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ در اراک برگزار می‌شود