Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرمانداربروجن، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری از سالن امدادی، ورزشی و درمانگاه جمعیت هلال احمر بروجن بازدید کردند.

مسعود ملکی فرماندار بروجن در حاشیه بازدید از سالن چند منظوره هلال احمر گفت: عملیات احداث این طرح بزرگ امدادی ورزشی از سال ۸۳ در زمینی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

نام نویسی دو هزار و ۵۶۳ نفر از اهالی بروجن در طرح اقدام ملی مسکن

او با اشاره به اینکه این سالن در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: این سالن پس از بهره برداری، در مواقع عادی برای آموزش و توانمند سازی امدادگران استفاده می‌شود و در مواقع بحرانی این سالن به عنوان مکانی برای اسکان اضطراری و سوله اقلام امدادی به کار گیری خواهد شد.

ملکی خواستار نگاه ویژه مسئولان کشوری به منظور تخصیص اعتبار مورد نیاز و تکمیل بخش‌های باقیمانده این طرح شد.

او با اشاره به اینکه درمانگاه جمعیت هلال احمر خدمات مطلوبی را به مردم ارائه می‌کند؛ تجهیز امکانات بخش‌های این درمانگاه به ویژه بخش توانبخشی را ضروری دانست.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن سالن امدادی سالن چند منظوره جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از اعلام هشدار سازمان هواشناسی و سازمان امداد و نجات نسبت به احتمال بارش‌های شدید و جاری شدن سیلاب‌های فصلی در برخی مناطق جنوبی استان خبر داد و افزود: همه تیم‌های عملیاتی، واکنش سریع و پایگاه‌های امدادی در حالت آماده باش به سر می‌برند.

وی تصریح کرد: در این شرایط با بالا آمدن سطح آب‌ها به ویژه رودخانه‌های فصلی و همچنین مسیل‌ها، جاری شدن سیل و آب گرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به خطرات ناشی از سیلاب و آب گرفتگی گفت: از هم استانی‌های گرامی تقاضا داریم از توقف و تردد در بستر رودخانه‌ها خودداری کنند و همچنین گروه‌های کوهنوردی نیز فعالیت خود را تا پایان عبور این سامانه به روزهای آتی موکول کنند.

وی گفت: با توجه به احتمال مواج شدن خلیج فارس و منع ترددهای قایق‌های صیادی انتظار پایگاه‌های امداد دریایی استان بوشهر نیز در حالت آماده باش هستند.

وی گفت: تلفن ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارشات حادثه و ارائه خدمات امدادی است.

کد خبر 6078586

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • پنج فوتی در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • پنج کشته و ۱۸ مصدوم در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران/ ٨ تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد
  • هشدار سیل در کرمان/ جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده باش قرار گرفت
  • در پی هشدار سیل، هلال احمر کرمان در آماده‌باش قرار گرفت