Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، قرار بود ساعت ۱۲ روز جمعه «آوریل هینز» در کمیته اطلاعات سنای آمریکا حضور یابد تا علاوه بر ارائه برنامه‌های خود، به سوالات سناتورها پاسخ دهد.

اما اعلام شد این نشست به هفته آینده موکول شده است که زمان آن هنوز مشخص نیست.

تاکنون گارد ملی، اف بی آی، پلیس متروپلیتین برای تامین امنیت آئین تحلیف جو بایدن به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا همکاری دارند و به همین منظور ژنرال دانیل هوکانسون، رئیس دفتر گارد ملی روز پنج‌شنبه در جلسه توجیهی به مایک پنس معاون رئیس جمهوری گفت تعداد نیروهای گارد ملی که برای کمک به امنیت به واشنگتن می‌آیند تا کنون به حدود ۲۱۰۰۰ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات گفته‌اند با توجه به بررسی مداوم تهدیدات توسط نهادهای انتظامی، این تعداد می‌تواند افزایش یابد.

این حضور گسترده نیروهای نظامی که تعداد آنها از نیروهای نظامی آمریکا در عراق، افغانستان و سوریه هم بیشتر است، جو رعب و وحشت را در میان ساکنان پایتخت ایالات متحده ایجاد کرده است.

مغازه‌ها و فروشگاه‌ها از ترس تخریب و دستبرد اموال در صورت شورش احتمالی هواداران ترامپ، با تخته‌های چوب پوشیده شده‌اند.

ایستگاه‌های مترو تعطیل شده است و گفته می‌شود این تعطیلی تا روز تحلیف بایدن ادامه دارد.

جو بایدن در انتخابات ۱۳ آبان ماه، ۳۰۶ رای گزینشگران را از آن خود کرد و قرار است روز یکم بهمن‌ماه، پس از ادای سوگند، به صورت رسمی قدرت را در دست گیرد.

گفته شده است ترامپ قصد دارد صبح همان روز در حالیکه هنوز رئیس جمهوری آمریکا است، به سوی ملک شخصی خود در فلوریدا حرکت کند و در آنجا مستقر شود.

برچسب‌ها انتخابات ۲۰۲۰ سنای آمریکا جو بایدن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۲۰۲۰ سنای آمریکا جو بایدن انتخابات ۲۰۲۰ سنای آمریکا جو بایدن اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی

معاون رئیس جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه در تماس تلفنی با رئیس رژیم صهیونیستی درباره حمایت کامل واشنگتن از امنیت این رژیم و آزادی اسرای صهیونیست در نوار غزه اطمینان داد.

کاخ سفید بامداد چهارشنبه از تماس تلفنی کمالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا با اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی خبر داد.

در این بیانیه آمده است که هریس درباره حمایت کامل آمریکا از امنیت رژیم صهیونیستی و آزادی اسرای صهیونیست در نوار غزه به هرتزوگ اطمینان داده است.

کاخ سفید ضمن اشاره به ابراز نگرانی هریس از وضعیت انسانی در نوار غزه، گفت: «معاون رئیس جمهور آمریکا و هرتزوگ در مورد اقدامات لازم برای افزایش جریان کمک به غزه و توزیع ایمن آن گفتگو کردند. هریس تلاش‌های واشنگتن برای دستیابی به آتش‌بس فوری و طولانی مدت در غزه را به عنوان بخشی از توافقنامه آزادی گروگان‌ها تایید کرد».

کاخ سفید همچنین اضافه کرد: «معاون رئیس جمهور آمریکا و هرتزوگ درباره موارد ناگوار آزار و اذیت یهودیان در آمریکا و درخواست خشونت علیه آنها گفتگو کردند».

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • رئیس رژیم اسرائیل از آمریکا تشکر ویژه کرد
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • بایدن اثر تحریم های ضد ایرانی را خنثی می‌کند
  • ببینید | آزادی را به جای دموکراسی انتخاب کنید!
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است