Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که سربازان مرزبانی هند در منطقه کشمیر را در حال حمل یک زن باردار نشان می‌دهد مورد توجه کاربران قرار گرفته است. پس از آنکه راه ارتباطی منطقه «کوپوارا» در کشمیر به علت بارش برف شدید قطع شد این زن محلی که بایستی فورا به بیمارستان اعزام می‌شد توسط سربازان تا محل استقرار آمبولانس حمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت ۱۱.۳۰ سه شنبه شب بود که مرزبانان هندوستانی در منطقه «کارال پورا» کشمیر تماسی از یک مرد محلی با نام «شیخ منظور احمد» مینی بر درخواست کمک دریافت کردند. شیخ احمد در این تماس به مرزبانان گفت که زنش باردار است و باید فورا به بیمارستان منتقل شود.

بیشتر بخوانید

پسر ۹ ساله اوتیسمی سه روز در جنگل سرد زنده ماند!

ویدئویی که منتشر شده است نشان می‌دهد سربازان در حالی که تقریبا تا زانو در برف فرو می‌روند این زن را بر روی یک تخت چوبی حمل می‌کنند. این ویدئو اولین بار توسط وزیر دفاع هند در توئیتر منتشر شد. او در توضیح این ویدئو نوشت: «بارش برف سنگین در کشمیر افراد محلی به ویژه افراد ساکن در مناطق مرتفع را با مشکل روبه‌رو کرد. تماشا کنید که سربازان ما در برف سنگین چطور یک زن باردار را برای انتقال به بیمارستان حمل می‌کنند.»

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این زن که هویتش مشخص نشده خوشبختانه به موقع به بیمارستان منتقل شد و نوزادش را که یک پسر بود به دنیا آورد. انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی هند با واکنش کاربران محلی همراه بود و بسیاری سربازان مرزبان این کشور را به خاطر فداکاری و رشادت هایشان مورد تمجید قرار دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زایمان طبیعی اخبار حوادث بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضیافتی برای سربازان وطن در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، جانشین فرمانده سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان گفت: هر ساله در ماه مبارک رمضان، ضیافت افطاری با حضور کارکنان سپاه حضرت ابالفضل (ع) استان برگزار می‌شود.

محمد ولی پور هدف از برگزاری این مراسم را ایجاد انگیزه و مودت و دوستی بین سربازان عنوان کرد و افزود: همچنین از سربازان در این مراسم معنوی تجلیل شد.

ضیافت افطاری فرصت مناسبی است تا سربازانی که از خانواده هایشان دور هستند اکنون در ماه میهمانی خدا و بر سر سفره افطار کنار هم باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم/ جنایت اسرائیل در به شهادت رساندن فوتبالیستهای فلسطینی
  • ویدیو/ تشییع پیکر اولین شهید مرزبان استان گلستان
  • مراسم تشییع و تدفین شهید مرزبان گلستانی در زادگاهش برگزار شد
  • بزرگترین باغ گل لاله آسیا در کشمیر هند
  • آیا مصرف استامینوفن در دوران بارداری برای نوزادان خطرناک است؟
  • توقف مرگ مادران باردار طی ۳ سال اخیر در رفسنجان
  • فرهاد زیویار: قدردان فداکاری‎های جانبازان هستیم
  • ضیافتی برای سربازان وطن در لرستان
  • تداوم اجرای طرح سلامت نوروزی در خوزستان
  • عوارض تزریق بوتاکس و ژل برای زنان باردار | اگر در آستانه مادر شدن هستید،‌ دور این ۴ مورد را خط بکشید