Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@13:56:06 GMT

یارانه، کابینه هلند را ساقط کرد!

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۴۱۷۲

یارانه، کابینه هلند را ساقط کرد!

خبرگزاری تسنیم: به نقل از دویچه وله، مارک روته، نخست‌وزیر هلند امروز جمعه با انتشار بیانیه‌ای از استعفای جمعی کابینه ائتلافی خبر داد. مسئله به جنجالی باز می‌گردد که اداره بازرسی مالیاتی هلند موجب آن بود. بیش از 20 هزار خانواده در یک پرونده مالی به "حساب‌سازی و تقلب در تقاضاهای کمک هزینه کودکان و یارانه‌های درمانی" متهم شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از مطرح شدن این "تقلب"، یارانه‌ها قطع شدند و از والدین خواسته شد کلیه دریافتی‌ها از سال 2013 تا 2019 را پس بدهند؛ مبلغی که بالغ بر 20هزار یورو می‌شد.

اما یک کمیسیون تحقیق در ماه دسامبر به این نتیجه رسید که دولت به شکلی ناعادلانه، خانواده‌های بلاتقصیر را هم قربانی کرده است.

خانم الکساندرا فون هوفله‌لن، وزیر مشاور در امور مالی گفته که برای جبران اتهامات بی‌اساس به این والدین، هر خانواده ظرف چهار ماه 30هزار یورو غرامت خواهد گرفت.

رویکرد دولت در این موضوع، شکافی جدی در احزاب ائتلافی ایجاد کرد. فشارها به دولت وقتی بالا گرفت که رئیس حزب سوسیال دمکرات که اپوزیسیون دولت است، در واکنش به موضوع استعفا کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: کابینه هلند استعفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت وگوی جنجالی دو وزیر کابینه روحانی درباره تلویزیون/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید عباس صالحی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره برنامه های نوروزی صدا و سیما نوشت: حضور مجدد چهره های مشهور در تلویزیون مثبت است، از فرآیند و هزینه های آن بی اطلاعم و قضاوتی درباره آن ندارم اما بازگشت مخاطب به رسانه ملی مهم و ارزشمند است. رسانه ای چون تلویزیون با معدل سلایق مردم قهر نمی کند، این اصل اولیه را نباید فراموش کنیم.

محمد جواد آذری جهرمی هم در این باره نوشت: کانتکست صدا و سیما مشکل دار و نیازمند اصلاح است، تغییر کانتنت الزاما در هدف مطرح شده توسط شما اثربخش نیست بلکه بعضا حس اسکول نظام بودن هم به برخی وفاداران به ساختار فعلی صدا و سیما القا می کند که موجبات ریزش بیشتر است.

245245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888699

دیگر خبرها

  • شادی و نشاط شاه‌کلید داشتن خانواده‌ای پویا
  • تغییرات کابینه در سال ۱۴۰۲/ چه کسانی از دولت جدا شدند؟
  • خطرات ناشی از ازدواج با تفاوت فرهنگی
  • چگونه با کودکان درباره بیماری صعب‌العلاج والدین صحبت کنیم؟
  • گفت وگوی جنجالی دو وزیر کابینه روحانی درباره تلویزیون/ عکس
  • چگونه با کودکان در باره بیماری صعب‌العلاج والدین صحبت کنیم؟
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • تونی کروس: به این تیم افتخار می‌کنم؛ امیدوارم در یورو نیز با همین اعتماد به نفس بازی کنیم
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • استعفای دو عضو کابینه دولت انگلیس