Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح‌هایی داریم که از ۱۲ سال پیش کف زمین مانده‌اند و اگر به همین شکل ادامه پیدا کند با اعتبارات قطره‌چکانی سد تنگ سرخ تا ۳۰ سال دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

آیت‌الله سیدنصیر حسینی در نشست استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس با وزیر کار و معاونین با تشریح سفر اخیر هیئت بلندمرتبه وزارت کار به استان، افزود: تشکر از وزیر و معاونین به دلیل این سفر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: تصمیمات ارزشمندی گرفته شده که از استاندار و نمایندگان استان به دلیل فراهم کردن مقدمات این سفر قدردانی می‌کنیم هیئت خوبی به استان آمد و تصمیمات ارزنده‌ای برای استان گرفته شد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که اخبار این سفر بازتاب بسیار گسترده و امیدوار کننده‌ای در استان برای مردم داشت، تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد شایسته خدمات بیشتری از سوی دولتمردان است ظرفیت‌های متعددی که می‌توان در استان سرمایه‌گذاری کرد.
حسینی خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد محرومیت‌های فراوانی دارد و توقع داریم با همت عالی وزارت کار و مجموعه این سفر برکاتی برای استان داشته باشد. 
وی عنوان کرد: مردم از ما سوال می‌کنند و نتیجه می‌خواهند باید از تریبون نماز جمعه وعده درست به مردم داد و باید وعده‌ عملی از این سفر به مردم داده شود باید کاری انجام شود تا بتوان از این سفر دفاع کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که مصوبات سفر باید اولویت‌بندی شود، ادامه داد: در جاهایی از استان سال‌ها پیش توسط برخی مسئولان کشوری کلنگ‌زنی شده اما خاطرات خوبی مردم از این کلنگ‌زنی‌ها ندارند. 
آیت الله حسینی با بیان این که برخی سرمایه‌گذاران در استان کارهایی کرده‌اند و ما هم بنا به وظیفه خود تشویق کرده‌ایم، گفت: به آن‌ها گفته‌ایم که علاوه بر سرمایه‌گذاری مردم را امیدوار می‌کنید که این طلسم در استان شکسته شود. 
وی با انتقاد از بی‌مهری‌ها به استان، افزود: هر کسی به این استان آمد پشت سر خود را هم نگاه نکرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با خطاب قرار دادن وزیر کار و معاونین که جلسه ارزشمندی بر پا شده از وزیر خواست دستورات ویژه‌ای برای اجرایی شدن مصوبات سفر هیئت بلندمرتبه کار به استان داده شود.
حسینی با تقدیر از خدمات استاندار تصریح کرد: استاندار پای کار است و توجه به اولویت‌ها دارد و اگر همین روند تا دو سه سال دیگر ادامه پیدا کنند برای استان در آینده اتفاقات خوبی خواهد افتاد.
وی ادامه داد: باید برای سرمایه‌گذاران استان مشوق‌های خاصی در نظر گرفته شود ممکن است هر کسی در این استان به دلیل مشکلات سرمایه‌گذاری نکند و به دلیل سختی کار عقب نشینی کند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طرح‌هایی داریم که از ۱۲ سال پیش کف زمین مانده‌اند و اگر به همین شکل ادامه پیدا کند با اعتبارات قطره‌چکانی سد تنگ سرخ تا ۳۰ سال دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزیر کار سد تنگ سرخ كلنگ زني استانی سیاسی نماينده ولي فقيه در استان نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد سال دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ ها در کهگیلویه و بویراحمد

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، طبق اعلام هواشناسی استان تا ساعت ۶:۳۰ امروز، میزان بارش‌ها در ایستگا‌های هواشناسی بر حسب میلی متر بدین شرح است:
امیرآباد بابکان ۱۷۴
دشتروم ۱۷۳.۵
علی کرمی دمچنار ۱۶۵
ستنگان ۱۶۳
تنگ سرخ ۱۵۷
وزگ ۱۵۰
دلی خمسیر ۱۵۰
گنجگون ۱۴۸
منصورخانی کاکان ۱۴۲
یاسوج فرودگاه ۱۳۰.۲
آبده گاه ۱۳۰
کالوس ۱۳۰
جاورده ۱۲۴
گنجه‌ای ۱۱۵
آبموردلوداب ۱۱۵
قلعه دختر ۱۱۳
قلعه رئیسی ۱۱۱.۵
برم سبز ۱۱۱
چیتاب ۱۱۰.۵
تل گاه ۱۱۰
درغک ۱۰۹
موشمی زیلایی ۱۰۶
سوق ۱۰۵
امامزاده علی ۱۰۵
دیشموک ۱۰۳
لنده ۱۰۲
دشت بز ۱۰۰
باشت ۹۶
مارگون ۹۵
سی سخت ۹۳.۲
سرفاریاب ۹۳
کریک ۹۱
ده برآفتاب ۹۰.۵
دهدشت ۹۰.۲
سرآسیاب یوسفی ۹۰
دشت بز ۹۰
چرام ۸۷
تنگ پیرزال ۸۱
فیلگاه ۷۷
بوستان ۷۰.۵
سرآب ننیز ۷۰
امامزاده جعفر ۶۷
دوگنبدان ۶۵.۲
پاتاوه ۶۵
سیرون شبلیز ۶۳
دیل ۶۲
تنگ رواق ۶۱.۵
ماهور باشت ۶۱
لیکک ۳۱.۳

دیگر خبرها

  • عضویت ۴۰ هزار نفر در کتابخانه‌های لرستان
  • خیز بلند سازمان جهاد کشاورزی اردبیل برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ ها در کهگیلویه و بویراحمد
  • پایداری وضعیت سدهای کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت ۱۷۴ میلی متری باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • آماده باش ۷٠٠ تیم در کهگیلویه و بویراحمد/ ثبت بارش ۲٠٠ میلیمتری