Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر اساس اعلام دبیرخانه کمیته رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری، مجموعا 707 پایگاه خبری با تکمیل و ارسال فرم‌های خوداظهاری، در چهارمین رتبه‌بندی، مشارکت داشته‌اند که پس از بررسیهای صورت گرفته جماران تنها سه امتیاز کمتر از رتبه اول، به عنوان چهارمین سایت خبری کشور معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور گذشته رتبه بندی نیز جماران چهارمین پایگاه خبری کشور اعلام شده بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 وزارت ارشاد پایگاه خبری جماران پایگاه های خبری برتر کشور سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محمد ربیعی که هفته گذشته سه امتیاز حساس را از تراکتور گرفته بود تا این تیم نتواند جایگاه خود در رتبه سوم جدول را مستحکم کند، امروز در بازی معوقه به رقیب مستقیم تراکتور باخت تا سرخپوشان تبریزی به همین سادگی رتبه سوم جدول را از دست بدهند.

حالا تراکتور از 23 بازی 40 امتیاز کسب کرده و سپاهان 42 امتیازی در موقعیت بهتری نسبت به این تیم قرار دارد. نکته مهم اینکه تیم سوم جدول سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را خواهد گرفت و به همین دلیل این موضوع اهمیت زیادی برای دو تیم مدعی غیرتهرانی دارد. البته در صورتی‌که پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود، تیم سوم جدول هم به لیگ نخبگان صعود خواهد کرد.

تراژدی بزرگ برای تراکتور این است که اگر آنها می‌توانستند سپاهان و ذوب‌آهن را شکست دهند، حالا با 45 امتیاز در رتبه سوم بودند و همراه با پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی تلاش می‌کردند. هرچند که با حفظ برتری در بازی با آلومینیوم، این امتیاز به 47 افزایش پیدا می‌کرد.

دیگر خبرها

  • خبرگزاری مهر در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم برگزیده بیشترین مشارکت شد
  • رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تدوین می‌شود
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تهیه می شود
  • روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف ایران، خبری از گل زده در خانه حریف نیست + عکس